iemand ervaring met Nutrilon Goede Nacht ?

Mijn dochter heeft altijd zo trek   in haar avondfles, ze drinkt hem in 1 ruk leeg. Nu wil ik haar eigenlijk was "meer" geven, maar pap wil ze niet. Heeft iemand ervaring met Nutrilon Goede Nacht?

Groetjes Bianca

Hallo Bianca

Hier goede ervaring met pyamapapje (is het zelfde)
Mijn zoontje vond het heerlijk, sliep er goed van door. Hij vond nutrix niet echt lekker en pyama papje wel.
Ook als het ontbijt niet ging dat kreeg hij een pyamapapje. Ging goed.
Nu krijgt hij het niet meer maar heeft het zeker een half jaartje gehad.

Veel mensen klagen over suiker ed. Iedereen doet het op zijn/haar manier, mijn zoontje krijgt niet veel suiker oid maar ik vond het niet zo erg om pyamapapje te geven.
De ene ouder geeft elke week patat en de ander niet......Wil hier mee zeggen dat je zelf moet bepalen wat je doet, het is jou kindje en jij weet of het goed is of niet.

Succes!
Groetjes Fee

Hoi,

hier nog een goede ervaring met nutrilon goede nacht. Mijn zoontje heeft het ook een tijd gedronken 's avonds en hij vond het heerlijk. Werd er ook niet druk van ofzo.
Hij krijgt nu biscuitpapje van bambix, dat vindt hij ook heerlijk!

Oh, dat wist ik niet dat er suiker in zat ! Moet zeggen dat ik op het pak niet naar de ingredienten heb gekeken  dat wil ik liever nog niet.

Ik heb gisteren een pak gekocht, dat was een drama die 1e keer. Het klonterde erg, dus moest een 3 standenspeen erbij halen, hielp ook niet echt, dus ik moest zelf telkens even de klontjes eruit zuigen, anders kwam er niks uit de speen.
Ze had ook maar 100 ml op, rest hoefde ze niet, maar misschien ook door al het gedoe en ze was verkouden.
Vanavond weer geprobeerd, maar toen half goedenacht, half gewoon. Dat ging er rap in !
Maar ja, ik zal zo pak eens lezen, als er echt suiker in zit gebruik ik het liever niet. Dan maar gewone flesmelk of toch weer pap proberen.
Ik dacht dat suiker niet mocht ik babyvoeding tot 1 jaar, of ben ik nou zo naief.....

Bianca

Hoi

Geen ervaring met de goed nacht van nutrilon, maar wilde even reageren wat betrefd de suiker.
Ook in gewone opvolgmelk zit glucosesir dus suiker dat smaakt ook zoet.
En in gewone koemelk zitten ook suikers.

Dirksmama ik vind je vaak gelijk hebben en kan het met bepaalde dingen eens zijn maar de manier waarop pfff kan ook anders en we zijn allemaal volwassen dus zo belerend hoeft het ook weer niet.

Groetjes M

Terug
Bovenaan