Iemand ervaring met osteopaat...?

A

Anoniem

Guest
Titel zegt het al...

Ben nu paar weken verder, ruim... en alles geprobeerd, dokter heeft Evi gezien... en niet medisch...

Maar slapen???? Hooooo maar!

Dus deze mama op haar tandvlees... en er wel een beetje (door alle toestanden) doorheen.

Iemand ervaring met osteopaat??

Liefs Daan

Hey Daan

Sorry, geen ervaring......... Maar wel een hart onder de riem hiervandaan. Sterkte met alles en je word gemist hoor. Hopelijk komt je meisje er snel bovenop (wat het dan ook is wat haar wakker houdt)

Liefs
Susan

Ja Daan, dat heb ik. Weliswaar met Merijn toen hij nog maar een paar weken was, maar toch, ik ben inmiddels overtuigd van de werking van de behandelingen van een ostheopaat.

Merijn heeft van dag 5 tot dag 11 in het ziekenhuis gelegen aan allerlei toeters en bellen. Hij was daarna zijn hele ritme kwijt en was erg onrustig. We zijn er een keer of 4 geweest en  er was een wereld van verschil merkbaar.

Dus meid, gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het is het proberen echt wel waar dus.

Groetjes Fonske.

Hey Daan,

wij hebben positieve ervaringen met de ostheopaat.....we zijn direct gegaan toen Yoëll drie week oud was en omdat hij met vacuum gehaald is.....en maar goed dat we zijn gegaan want hij had veel wervels scheef staan.....

we moeten binnenkort weer voor de halfjaarlijkse controle ben heel benieuwd of hij nog weer dingen vind bij onze kleine deugniet want hij valt echt mega vaak hahaha

maar voor baby`s (dreumessen) met slaapproblemen kan het ook een uitkomst zijn hoor...(bij ons heeft het niet veel geholpen met het slaapprobleem dat lag bij ons echt aan de oortjes)

suc6 in ieder geval

liefs denise

Hai, Ik heb geprobeerd terug te vinden wat het probleem is, maar kan het niet terugvinden. Begrijp dat ze niet slaapt?
Onze dochter is nu 14 maanden en is ook veel wakker snachts. De laatste paar dagen gaat het wel wat beter, maar vanochtend was het toch weer 5 uur.
Dus ben benieuwd wat jullie probleem is en of de osteopaat inderdaad hulp kan bieden.
in ieder geval veel succes en hoop dat er snel een oplossing komt, ik weet hoe vermoeiend het is.

Dani hier precies hetzelfde gedonder gehad .... Saar is nu aan de kindival 2 tabl voor het slapen.....en ze slaapt al een week lang zo goed als door word soms om 6-6,30 wakker, en slaapt vaak weer verder tot 8-8,30 pfff ik weet niet wat me overkomt!!!
Misschien het proberen waard?

Goed te horen dat er goede ervaringen zijn...

En voor Bianca...
Evi is al oortjes geholpen, toen ging het even beter...
Maar sinds maandje is het weer hopeloos! Misschien wel langer, ben de tijd een beetje kwijt...
Niet goed slapen 's nachts... laten huilen werkt niet, want anderhalf uur later staat ze nog kwaad overeind in haar bedje... flesje geven... bij mij in bed... mag allemaal niet baten... en overdag slaapt ze ook max een half uurtje op de creche...

Ze is verder wel vrolijk, dokter heeft naar oortjes gekeken, geen ontstekingen, geen koorts...

Misschien een sprong, maar dan wel een hele erge...
Misschien tanden, maar dan wel een heel lang traag door-kom proces...
Misschien, misschien, geen idee meer....

Had al eerder topic of er mensen waren die ook terror-kindjes hadden...

Dus, nu maar op naar de osteopaat!
Hoop dat ik snel terecht kan... want hier word je zelf ook niet fris van...

Thanks allemaal!

Hey mama van Sara...
Misschien ook wel het proberen waard... zou fijn zijn als zoiets zou helpen...
Vsm is het van..?
Thanks!

Terug
Bovenaan