Iemand ervaring met osteopaat...?

Geen ervaring maar ik wil je wel even succes wensen, hopelijk gaat het snel beter.

Liefs sandra

quote: dani1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 22:46:33'));

Hey mama van Sara...
Misschien ook wel het proberen waard... zou fijn zijn als zoiets zou helpen...
Vsm is het van..?
Thanks!

Ja klopt Vsm, wij hebben ook echt van alles al geprobeerd en Sara laten huilen werkt ook niet.... maar vooralsnog werkt dit super en laten we wel zijn, hoe lang dit ook gaat werken ALLE nachtrust is meegenomen

haha ja...zeker weten, slapen erg prettig, zie je dingen weer in beter perspectief!
thanks!

Hoi Dani,

Wat vervelend dat de kleine meid nog steeds niet wil slapen, vannacht had ik het zelfde probleem, maar dit komt door het hoesten, het lijkt wel een oud mannetje. Op die momenten mis ik een partner, na 10x uit bed gaan en het krijsen wil je soms iemand anders eens op pad sturen.  Maar goed daar heb jij niets aan, al is het misschien fijn om te weten dat het niet aan jou ligt dat je soms denkt WAAROM!!!

Maar goed de osteopaat, hier heb ik echt een goede ervaring mee, ook al heeft het voor het slapen niet echt veel geholpen, ze werd wel een meisje wat beter in haar velletje ging zitten. Ik ben met Tess er geweest toen ze een paar maanden was en overdag maar 30min per keer sliep en dus duidelijk oververmoeid was (ik ook). De osteopaat vond een aantal blokades die hij heeft weg gehaald. Sommige kindjes slapen hierna heel veel (Tess niet). Maar ik zou zeggen het is het proberen waard. Gewoon bellen en de situatie uitleggen, meestal kan je dan snel terecht. Bij de meeste osteopaten moet je contant betalen, maar de rekening kan je naar de verzekering sturen en dan krijg je vaak een deel terug.

Tja heb ik nog meer tips... ehhh... misschien de kleine een nachtje uitbesteden? Dan kan je even een keertje lekker slapen? Ik weet niet waar je woont anders mag ze gerust hier een nachtje slapen hoor, ik heb een extra bedje (nog van de tijd dat opa en oma ergens anders woonde) dus ze kan er zo in. Ik begrijp echt wel dat je zo iets niet zo maar doet, maar als ik het niet aanbied dan denk je vast ja die heeft makkelijk praten!

Maar goed, genoeg, ik moet werken... heb geen zin... dat krijg je met een korte nacht!

Een knuffel voor je kleine meisje,

Liefs Nanda

Lieve Nanda
Allereerst... wat ontzettend lief wat je schrijft...
Jij weet inderdaad als geen ander hoe het is om het in je uppie te doen en hoe belabberd je je voelt om er zo vaak uit te moeten terwijl je eigenlijk op bent...
Lief dat Evi bij je mag slapen... hihi..
Zal dat inderdaad niet zo snel doen ookal ontbreekt het mij best aan hulp en een schouder, zoals mijn moeder die niet meer leeft... andere familie is erg druk en altijd gevoelig onderwerp... en daarnaast... jij hebt zelf genoeg aan je kleine vrouwtje!
Maar zal er eens paar nachtjes over slapen haha....

Had je overigens toegevoegd op msn... maar misschien heb je het niet gezien.

Maar dan over de osteopaat! Morgenmiddag 3 uur kan ik terecht met ukkie.
En ik verwacht TERECHT! wonderen en vervolgens nachtrust... haha

Meis, werkze... ookal ben je moe...!

Liefs van Daan

Hey Daan, super dat je morgen al terecht kunt. Houd je ons op de hoogte van de eventuele vorderingen?

Liefs Fonske.

Ja ik ben ook eeerrg benieuwd of het helpt.
Wij moeten in november weer naar het CB. Ik zal het daar ook eens te sprake brengen als Marissa dan nog snachts zo spookt en zo vroeg wakker is. Laat je even weten hoe het afloopt?

Hoi Daan,

ik wil je allereerst heel veel succes wensen. Ik snap heel goed wat je door moet maken. Wat zul je je wanhopig, gesloopd en moedeloos voelen, erg herkenbaar. Wij hebben ons ook vaak zorgen gemaakt over Meike (is je misschien niet ontgaan). Ze lijkt toch, heel rustig aan, er wat overheen te groeien. Ze heeft zich rond één jaar drie weken lang iedere nacht laten horen. Ten einde raad op advies van cb laten huilen en dat was klaar na één nacht. Haar oortjes zijn vaak geïrriteerd of ontstoken en heeft daar vaak last van..
Rond 14 maanden was het weer feest.....
Weer doorgezet.... komt nu 1x per nacht MAAR nu de nieuwste ontdekking (tromgeroffel):....................... slaapzak uit.....
Ze lag iedere nacht helemaal omwikkeld in haar slaapzak. Hij was precies goed op maat maar omdat de woelt vanwege haar oortjes, lag ze dus iedere keer helemaal klem. Natuurlijk hysterisch, op het paniekerige na, maar ja ook wel logisch. Ontroostbaar dus.
na wat hardop denken kwamen tot het idee, slaapt al slecht zullen we de slaapzak eens uitlaten, kijken wat het doet. Werd 1x wakker (lag bloot, onderstoppen en weer weg) en sliep tot 9 uur....

Soms radicaal zijn, maar je moet het op kunnen brengen. Ik had het erg moeilijk met nieuwe dingen uitproberen want in mijn hoofd was ik te troebel.

Ik hoop dat je Evi toch eens uitslapen kunt doen, je moet echt op kunnen laden want je houdt het niet eeuwig vol (ookal denk je dat je wel moet omdat je er erg alleen voor staat)......
Evi heeft je hard nodig en leunt natuurlijk erg op jou......
Hopelijk brengt de osteopaat verandering......

Veel veel sterkte en misschien helpt het je ook op het forum meer te schrijven. Zoals je wel hebt kunnen zien helpt het mij enorm.

Liefs Renske

Poeh wat een lang l*lverhaal zeg.... maar wel goed bedoeld....

Terug
Bovenaan