Hoi Dani,
Wat vervelend dat de kleine meid nog steeds niet wil slapen, vannacht had ik het zelfde probleem, maar dit komt door het hoesten, het lijkt wel een oud mannetje. Op die momenten mis ik een partner, na 10x uit bed gaan en het krijsen wil je soms iemand anders eens op pad sturen. Maar goed daar heb jij niets aan, al is het misschien fijn om te weten dat het niet aan jou ligt dat je soms denkt WAAROM!!!
Maar goed de osteopaat, hier heb ik echt een goede ervaring mee, ook al heeft het voor het slapen niet echt veel geholpen, ze werd wel een meisje wat beter in haar velletje ging zitten. Ik ben met Tess er geweest toen ze een paar maanden was en overdag maar 30min per keer sliep en dus duidelijk oververmoeid was (ik ook). De osteopaat vond een aantal blokades die hij heeft weg gehaald. Sommige kindjes slapen hierna heel veel (Tess niet). Maar ik zou zeggen het is het proberen waard. Gewoon bellen en de situatie uitleggen, meestal kan je dan snel terecht. Bij de meeste osteopaten moet je contant betalen, maar de rekening kan je naar de verzekering sturen en dan krijg je vaak een deel terug.
Tja heb ik nog meer tips... ehhh... misschien de kleine een nachtje uitbesteden? Dan kan je even een keertje lekker slapen? Ik weet niet waar je woont anders mag ze gerust hier een nachtje slapen hoor, ik heb een extra bedje (nog van de tijd dat opa en oma ergens anders woonde) dus ze kan er zo in. Ik begrijp echt wel dat je zo iets niet zo maar doet, maar als ik het niet aanbied dan denk je vast ja die heeft makkelijk praten!
Maar goed, genoeg, ik moet werken... heb geen zin... dat krijg je met een korte nacht!
Een knuffel voor je kleine meisje,
Liefs Nanda