Iemand ervaring met Provera en Clomid???

Hallo,

Ik ben Anne (26 jaar), ben moeder van Evi (bijna 4 jaar) en Daan (2 jaar) en heb 2 miskramen achter de rug.

Sinds februari weet ik dat ik PCOS heb.
Doordat ik teveel eiblaasjes heb vind er maar ongeveer 4 keer per jaar een eisprong plaats.
Ondanks dat ik dit waarschijnlijk al mijn hele leven heb, heb ik wel altijd een normale cyclus gehad tot mij laatste miskraam vorig jaar Augustus.

Nu ben ik vorige week begonnen met Provera (10 dagen 10mg) om een bloeding op te wekken, gisteren was mijn laatste dag. Ik heb wel al de hele week last van krampen, maar nog steeds geen menstruatie. Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.

Zodra ik een menstruatie krijg moet ik op dag 3 tot en met dag 7 clomid (50mg) slikken en hopen dat er eisprong plaats vind. Op dag 10 krijg ik dan een echo om te zien of er een eitje of meerdere groeien.

Dit is mijn eerste ronde met Provera en Clomid en ben benieuwd naar ervaringen.

Groetjes, Anne

Ik heb alleen maar clomid geslikt, dus kan alleen daarover oordelen, ik heb vandaag iui3 achter de rug en dus al 3 keer clomid geslikt, eerste 2 keer deed die goed zn werk en nu met de derde keer mn cyclus alweer langer en heel veel lst gehad van de opvliegers die je ervan krijgt en ook wat gewichtstoename helaas, daar had ik bij die andere 2 keren geen last van.
Als iui 3 mislukt dan gaan we over op perugon van dag 3 tot aan eisprong spuiten. Kijken of dat lukt.

maar die provera heb ik niet. Heb elke maand keurig een eisprong.
Ben inmiddels alweer ruim 2 jaar bezig voor 2e kindje, eerste was er in ronde 2. Allemaal erg vreemd.

Succes.

Gr Wendy

Ik heb ook PCO. Heb net mijn eerste kuur clomid achter de rug. Nu moet ik op Cyclusdag 24 bloed laten prikken en dan zien we of het gewerkt heeft.
Door middel van ovulatietesten leek het alsof ik nu wel een eisprong gehad heb.
Ik ben 27 jaar en al ruim 8 maanden bezig voor ons eerste kindje. Ben erg benieuwd nu dus hoe dit uitgepakt heeft.

Ik heb ook PCO. Heb net mijn eerste kuur clomid achter de rug. Nu moet ik op Cyclusdag 24 bloed laten prikken en dan zien we of het gewerkt heeft.
Door middel van ovulatietesten leek het alsof ik nu wel een eisprong gehad heb.
Ik ben 27 jaar en al ruim 8 maanden bezig voor ons eerste kindje. Ben erg benieuwd nu dus hoe dit uitgepakt heeft.

Hoi Wendy en Mo,

Bedankt voor jullie reactie!

@Wendy, misschien een stomme vraag, maar mag ik vragen waarom je clomid slikt als je wel gewoon een eisprong hebt?
Ik moet het juist slikken om ervoor te zorgen dat de eitjes gaan groeien.
Wanneer weet je of deze poging is gelukt?
Ook voor jullie dus een erg spannende tijd!!

@Mo, Ik hoop voor jullie dat het raak is!
Na 8 maanden zou het ook wel mooi zijn toch?!
Heb jij trouwens ook Provera moeten slikken?
Zo ja, wanneer begon bij jou de bloeding?

Ik heb overigens nog geen bloeding, maar in de bijsluiter staat ook tussen de 3 en de 7 dagen na de laatste pil. Morgen is de 3e dag, dus wij kunnen nog wel even afwachten, maar ik hoop niet te lang!!

Ik zal voor jullie duimen dat er bij jullie beide goed nieuws zal zijn!!

Groetjes, Anne

Hoi Anne

Omdat mn cyclussen steeds langer werden en er geen regelmaat inzit, daarom moest ik ze slikken en natuurlijk om meerdere eitjes aan te maken. Alleen nu werkt dat allemaal niet meer, ik had deze keer een late eisprong en maar 1 eitje. Dus vanaf volgende iui moet ik spuiten.

Ik weet over kleine 2 weken of het gellukt is.
Dus we wachten maar weer af.

Pffffff er zit neits anders op.

Ik hoop voor je dat je snel ong wordt.

Gr WEndy

he anne

ik moest primolut slikken voor de clomid. Ook om een bloeding op te wekken. 10 dagen 2 x per dag een tablet. De bloeding kwam op dag 5 na de laatste tablet.
Woensdag bloed laten prikken of er een eisprong geweest is. Hoop op goed nieuws, en hoop zelfs dat ze zeggen dat ik zwanger ben..
Maar goed daar gaan we maar niet van uit anders is de teleurstelling heel groot denk ik.
Dat wachten he... echt heeel vervelend!

he anne

ik moest primolut slikken voor de clomid. Ook om een bloeding op te wekken. 10 dagen 2 x per dag een tablet. De bloeding kwam op dag 5 na de laatste tablet.
Woensdag bloed laten prikken of er een eisprong geweest is. Hoop op goed nieuws, en hoop zelfs dat ze zeggen dat ik zwanger ben..
Maar goed daar gaan we maar niet van uit anders is de teleurstelling heel groot denk ik.
Dat wachten he... echt heeel vervelend!

Terug
Bovenaan