Iemand ervaring met Quinny Buggy Zapp?

Hoi Dames!

Iemand ervaring met de Quinny Zapp Buggy?
Zoja, issie prettig in gebruik?
Wat ik er eigenlijk aan mis is een boodschappenmandje..?!

Nog mensen met goede ervaringen met andere buggys of wandelwagens?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Janet

mv Jurian 06-07-2007

Hoi Janet,

Ons is de Zapp afgeraden bij de winkel omdat hij geen standen heeft. Daardoor zit je kindje altijd helemaal rechtop. Echt niet ideaal als hij een keer wilt slapen. Het meest ideaal is natuurlijk altijd je wandelwagen. In ons geval de Bugaboo. daar zit Marissa echt het best in. Maar omdat we geen auto hebben en vaak met de trein gaan hebben we ook een buggy gekocht. De MacLaren werd ons van harte aanbevolen. Hij is niet goedkoop maar hij heeft  wel standen een goede vering en is gewoon een van de allerbeste buggy's. Alleen de Zapp was iets lichter maar daarna volgde deze wagen. Hij heeft ook een boodschappenmand en een zak achter op de kap waar je nog spullen kwijt kan. We hebben er geen moment spijt van gehad.
Succes met zoeken

groetjes  Linda

Marissa in haar MacLaren

Dankje voor je antwoord!!
Inderdaad is het zo dat er maar 1 stand op zit, toch ook niet heel handig inderdaad.
Ik zag laatst ook iemand lopen met een buggy, met een kindje die rechtop zat te slapen, zag er erg zielig uit...
Is de maclaren ook compact?
Zie trouwens wel dat de maclaren lichter is als de quinny.
Toch handig zo'n forum, maak je in iedergeval geen overhaaste beslissingen!

Thanks

De MacLaren is zeker compact. Je kunt hem met 1 hand inklappen en er zit een draagriem aan zodat je hem over je schouder kan dragen terwijl je je kind vast hebt. Eerlijk is eerlijk de Zapp wordt het kleinst maar de MacLaren is zeker ook compact.

Hai,

Wij hebben de Quinny Zapp en vinden hem ideaal! Hij is lekker kort en het nadeel van de gewone buggy vind ik dat als ie is opgeklapt hij toch best lang en onhandig is.
Het klopt dat er geen slaapstand op zit. Maargoed voor de langere uitstapjes nemen we gewoon de wandelwagen mee. We hebben de Joolz Bloom en aangezien die vrij compact is is die ook vrij makkelijk mee te nemen. Alleen voor de korte stukjes gaat de buggy mee. Als je heel veel en lang weg gaat dan is een buggy met ligstand inderdaad handiger denk ik. Let er wel op dat er   heel veeel buggy's zijn met de zogenaamde ligstand maar waar die ligstand maar weinig voorsteld en ze nog half zitten. De Mc Laren, de Chicco Discovery en de Koelstra Simba kunnen ze echt lekker plat liggen. De laatste 2 zijn ook nog eens onder de 100 euro.

gr.Ing

Hoi

Ik heb zelf ook de zapp en opzich bevalt hij goed. Dat hij alleen rechtop kan is voor mij geen probleem, want ik vind, een kind hoort toch in zijn bedje te slapen. En mochten we toch voor langer weggaan dan neem ik de gewone wagen.

Wat wel een nadeel is is dat hij zo licht is. Je kan er echt niets aan hangen, dan valt hij om.

Ook mis ik idd een mandje voor boodschappen.

Al met al zou ik hem niet nog een keer kopen, ook omdat hij gewoon best prijzig is in vergelijking met andere buggy,s...

Succes

Groeten Kirsten

Hoi Janet,

Wij hebben ook een Zapp en ik ben er erg blij mee. Hij is erg wendbaar en ik kan bij alle winkels door de gangen heen (zelfs bij een volgepakt Kruidvat).
Ik heb bij de Hema een netje gekocht en die aan de buggy gehangen waar ik dan kleine boodschappen in kan doen.
Ik gebruik de Zapp ook echt om even snel een boodschap te doen. Hij ligt bij ons standaard in de auto. Ook straks op vakantie nemen we hem mee. Hij is heel klein als ie ingevouwen is waardoor we geen problemen hebben met de andere bagage.
Je moet dus echt kijken waar je de buggy voor wilt gebruiken en daar moet je iets op kopen. Voordeel van de Zapp is ook dat je 'm mee op de fiets kunt nemen.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

hoi,

wij hebben ook een zapp gehad ons zoontje was 2 geweest toen wij hem kregen. Ik vond het een heel fijn ding maar alleen als je er tassen aanhong dan wou hij nog wel eens kantelen, en er zit idd geen boodschappen mandje onder maar die zijn inmiddels los te verkrijgen maar wel erg prettig.
Oke en ze kunnen er niet in liggen maar het is verder een hele mooie, fijne en compacte buggy!

Groetjes

Terug
Bovenaan