Iemand ervaring met Quinny Buggy Zapp?

Hmm lastig kiezen.. wij gaan bijna nooit hele afstanden weg of wat dan ook, met een buggy / wandelwagen.. dat is maar heel af en toe.
Verder , tsja.. vind ik het jammer dat ie niet in meerdere standen kan natuurlijk.
en dat je kind in zn bed hoort te slapen dus die standen niet nodig heeft, vind ik onzin.
Je kan je kind niet dwingen wakker te blijven als ie toch onverwachts moe word, niewaar? Jurian valt wel eens weer in slaap terwijl ie nog niet zo lang wakker is.
Rechtop zitten slapen lijkt me niet echt heel handig voor de kleintjes.
Misschien toch maar voor een MacLaren...of? haha.. ik weet het niet meer!

Ook ik ben de gelukkige gezitter van een Quinny Zapp, en er heel blij mee.
Een fijne, kleine, compacte buggy die ik overal mee naar toe neem.
Hij ligt standaard in mijn auto. En voor op de fiets heb ik een speciale buggy drager gekocht, is veel makkelijker te vervoeren op de fiets dan een normale buggy doordat hij zo compact inklapt.

Heb voor kleine spulletjes een netje gekocht, ook de regenhoes zit hierin.
Voor de boodschappen is tegenwoordig een mandje te koop, maar die heb ik nog niet (misschien toch wel een makkelijk om naar te gaan kijken).

Mijn beide kinderen vinden het niet erg om rechtopzittend te slapen, als ze even een dutje doen onderweg. Ze willen zelfs niet platliggen in de buggy, doen ze helemaal geen ook dicht, dus de ligstand mis ik absoluut niet.

De Zapp is voor mij zijn geld echt dubbel en dwars waard, zou hem zo weer kopen.

Veel succes met het kiezen van je buggy.

gr Saskia

Hoi hoi,

ik heb er hier laatst ook een topic over geopend. En we hebben besloten om hem te kopen. En wat zijn wij er blij mee zeg!! Hij is erg klein als je hem opvouwt, makkelijk in en uit te klappen. En ook erg belangrijk: hij rijdt super!!
Er zit idd geen ligstand op. De verkoper zei ons dat ze dat doen omdat kindjes van 1jaar niet meer perse hoeven te liggen. Wil je er toch 1tje waar hij in kan liggen, is een Buzz een aanrader glf ik.
Dylano slaapt eigenlijk nooit in de buggy, dus voor ons is hij echt ideaal!!

Nadeel is wel dat er geen boodschappenmandje onder zit, maar zo zit overal wel een nadeel aan toch?? De luiertas hang ik bijv. gwn over de handvaten heen zeg maar. En daar kunnen ook boodschappen in

Succes!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan