Hoi allemaal,
Na een aantal verschillende pillen en zelfs spiraaltje lukte het me maar niet om me na de bevalling van mijn dochter (21 maanden) weer lekker normaal te voelen.
Ik had steeds last van stemmingswisselingen en uiteindelijk heb ik (ook vanwege buikklachten) mijn spiraaltje laten verwijderen.
Nu is mijn man sinds juni voor 4 maanden in het buitenland dus heb ik 2 maanden niets gebruikt (de stemmingswisselingen zijn nu nagenoeg weg).
Nu moest ik echter weer gaan nadenken over anticonceptie voor als hij terug is.
We willen begin volgend jaar weer gaan proberen voor een tweede kindje maar eerst nog even wennen aan het feit dat hij weer thuis is (voor ons alledrie).
Ik heb gekozen voor de Nuvaring en ben benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn.
Zijn er dames die de Nuvaring gebruiken of gebruikt hebben?
En zijn er ook dames die snel zwanger werden na het gebruik ervan?
Ik zou heel graag jullie reacties willen lezen.
Alvast bedankt.
Groetjes Anna
Na een aantal verschillende pillen en zelfs spiraaltje lukte het me maar niet om me na de bevalling van mijn dochter (21 maanden) weer lekker normaal te voelen.
Ik had steeds last van stemmingswisselingen en uiteindelijk heb ik (ook vanwege buikklachten) mijn spiraaltje laten verwijderen.
Nu is mijn man sinds juni voor 4 maanden in het buitenland dus heb ik 2 maanden niets gebruikt (de stemmingswisselingen zijn nu nagenoeg weg).
Nu moest ik echter weer gaan nadenken over anticonceptie voor als hij terug is.
We willen begin volgend jaar weer gaan proberen voor een tweede kindje maar eerst nog even wennen aan het feit dat hij weer thuis is (voor ons alledrie).
Ik heb gekozen voor de Nuvaring en ben benieuwd hoe de ervaringen hiermee zijn.
Zijn er dames die de Nuvaring gebruiken of gebruikt hebben?
En zijn er ook dames die snel zwanger werden na het gebruik ervan?
Ik zou heel graag jullie reacties willen lezen.
Alvast bedankt.
Groetjes Anna