Iemand ervaring met (zwanger worden na) Nuvaring?

Hoi meid,

Ik heb ook een tijd nuvaring gebruikt en ik heb vanaf dag 1 nergens last van gehad ben de ring ook nooit kwijt geraakt. Tijdens de sex heeft mijn man hem nooit echt gevoeld en als hij erwel tegen aan kwam was het volgens hem geen naar gevoel het is een flexibele ring. Dat ik hem voor de eerste keer uit de verpakking haalde dacht ik wel ff van oke......Maar ben ontzettend tevreden en heb vanmorgen getest en ben ZWANGER. Moet het ff blijven herhaln kan het gewoon domweg nog niet geloven.

Succes meid.

Liefs Bizu

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik wacht nu op mijn menstruatie en dan ga ik ermee beginnen, vind het best spannend.
Ik twijfelde of ik er volgende maand mee zou beginnen maar ik wil er ook wel goed aan gewend zijn als mijn man terug is (en belangrijker: niet ongesteld zijn! )
Mijn cyclus is namelijk nu nog niet regelmatig, ben nu al 3 dagen overtijd,  dus ik weet niet wanneer ik volgende maand ongesteld word!
Bizu van harte gefeliciteerd!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Groetjes Anna

Ik heb ook een tijd de nuvaring gebruikt. Ik ben echt super enthousiast. Het is zo lekker om er maar 2 keer in maand aan te hoeven denken!
Op de wesite (www.nuvaring.nl) kan je allerlei hulpjes aanvragen. Een klokje waarop je kan zien hoeveel dagen de nuva nog moet zitten. Je kunt je aanmelden voor  een sms of emaildienst, je krijgt dan een smsje/mailtje wanneer je de ring in moet doen of eruit moet halen.
Het enige nadeel was in mijn  geval dat mijn hubbie hem voelde zitten tijdens de seks. Maar ook dat was snel te verhelpen. Ik haalde hem er gewoon telkens uit. Dat was zo gepiept en echt geen onderbreking. Ik vind die condooms nu echt 100 keer erger ;)
Ik ben sinds kort gestopt, eerst een maandje ontringen en dan gaan we ervoor. Ik heb wel flink last gehad van het ontringen, maar dit zou ik met de pil ook gehad hebben denk ik.

Terug
Bovenaan