Iemand ervaring met zwangerschapskwaaltjes voor je NOD

<p>Hallo,</p><p>Ik heb 11 december mijn eisprong gehad en over 3 dagen mijn NOD. Ik heb al een week zwangerschapskwaaltjes. Het begon met hoofdpijn en kleine krampjes onderin mijn buik, toen onrustige darmen en erg vermoeid en veel slapen. Ik dacht toen het zou ook een griepje kunnen zijn maar nu ook sinds donderdag elke ochtend misselijk en sinds vanochtend gevoelige borsten. Ook de soort van kramp bij mijn baarmoeder blijft. Dit lijken me hele duidelijke tekenen en lijkt niet meer op een griepje. Vanochtend extra vroege test gedaan en deze was negatief. Iemand hier ervaring mee? Ik wil mezelf echt behoede voor een grote teleurstelling maar ik denk echt dat ik zwanger ben.  </p>

Een paar maanden geleden had ik precies die kwaaltjes, waardoor ik echt wel goede hoop kreeg. Helaas werd ik gewoon ongesteld. 
De maand erna had ik ook weer diezelfde kwaaltjes, vooral de typische menstruatie krampen. Door naar de volgende ronde dacht ik. En toen bleek ik wel zwanger! 
Mijn ervaring is dat er echt geen peil op te trekken is voor NOD, maar ik hoop heel erg dat je toch positief gaat testen! 

Hmm gewoon afwachten dus... 
Het is de eerste ronde en ik had een spiraal dus ik heb nog niet een volledige cyclus gehad. Weet dus niet of mijn NOD klopt, wel zeker mijn eisprong gevoeld en getest dus dan zou je toch 14 dagen later ervan uit kunnen gaan? Of zou het ook langer kunnen duren? 

In je eerste ronde weet je natuurlijk niet hoe het voelt om ongesteld te worden? dus deze klachten kunnen daar ook bij horen! 
In de 3e ronde had ik achteraf heeft me andere klachten maar twijfelde, want ja je lichaam kan gekke dingen doen. Toch testte ik positief 2 dagen voor nod en nu bijna 11 weekjes?

Kortom echt even wachten :)

Ik had zeker kwaaltjes voor mijn NOD, heb toen mijn zus nog geappt dat ik dacht dat ik ongesteld ging worden maar dat ik me zo onrustig voelde. Heb toen toch getest en bleek zwanger. Ik vond het dus heel vergelijkbaar voelen. 
Achteraf gezien was ik al extreem moe en last van oprispingen, maar ik dacht dat het aan andere dingen lag. 

Begon hier de week voor m’n NOD al.. stemmingswisselingen, hoofdpijn, misselijk en een raar gevoel in m’n buik.. was bij mij ook m’n eerste ronde maar wist gewoon dit is het! 

4 dagen voor NOD toch maar een test gedaan en ja hoor hartstikke positief! Kon t niet geloven omdat het dus de eerste ronde was en voor ik zwanger raakte heb ik 3 verschillende anticoncepties gehad, jaren lang eerst de prikpil (Jan mee gestopt) daarna 2 weken de pil maar vond ik 10x niets en toen vrij snel daarna (feb) de koper spiraal laten zetten.. dat was een drama! 3 weken bloeden, 2 weken niet en weer opnieuw.. mijn huisarts vertrouwde het niet en heeft me doorgestuurd toen voor een echo in het zh om te kijken of ie wel goed zat.. zat goed maar ze hadden cysten gevonden (chocolade cysten) en was daar zo van geschrokken en dacht daar gaat mijn kans op een zwangerschap.. dus meteen de spiraal er uit laten halen (20mei) tijdens mijn menstruatie, 22mei laatste dag menstruatie en eind mei begin juni eiersprong gehad. 16juni positieve test en vandaag 31 weken zwanger! 

Veel vrouwen worden niet snel zwanger na de prikpil.. ik dus wel.. dus eigelijk zie ik sinds dien dat anticonceptie niets meer zegt over hoe lang t kan duren.. 
veel succes met testen en dat t maar snel positief mag zijn! (Heb zelf de eerste positieve test gehad met de early test van de action)

@olifantje nee klopt alleen voor mijn spiraal had ik geen misselijkheid en ook niet lang van tevoren al kramp enzo. Maar goed dat kan veranderd zijn.

Maar goed om te lezen dat het herkend wordt. Wat leuk om te lezen dat jullie beide zo sn3l zwanger waren. Ik ga mijn best doen om niet voor woensdag te testen. Die vroegtesten leveren me toch meer spanning op dan ik wil. Of dat gaat lukken weet ik niet?

Helaas gister avond ongesteld geworden. Tot en met zaterdag echt veel misselijk geweest en andere klachten. Misschien zwanger geweest maar afgebroken voor de menstruatie. Las dat dat veel gebeurd. Pff wat een domper zeg als je in je hoofd al zwanger bent. Lastig om een manier te vinden om hier relax mee om te gaan. Hoe doen andere dit? Het lijkt altijd alsof iedereen opeens zwanger is zonder moeite of emotionele rollercoaster. Toch maar proberen mijn gedachte deze kerst te verzetten en op naar de volgende ronde. 

Terug
Bovenaan