iemand ervaring zwanger zijn paar maande na vorige bevalling

heeft iemand ervaring met zwanger zijn 4 maande na vorige bevallling.
kben 4maanden geleden bevallen. paar x tussentijdse bloedingen gehad.. nu x seks gehad ong 1.5week gelede nu al paar dage misselijk en nie lekker. sinds gister zere borsten en vanochtend lekte mn borsten.. hebbe ze na de bevallling al paar maande niet meer gedaan... zou t zo zijn...??? gistr btje bruin slijm gehad
 
hoi mariettebl,

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik weet wel dat het kan.
een oudcollega van mij (mannelijk) dacht dat zijn vrouw toch niet zwanger kon worden tijdens de borstvoeding (had de ha ook gezegd). na 2 maanden was ze zwanger van de derde. dus het kan wel.
 
Hoi,

Normaal vind de mestruatie 2wk na de eisprong plaats, veel vrouwen hebben al klachten of vermoeden dat ze zwanger zijn al voor de test, dus je dat kan zeker na 1.5wk
Ik voelde het ook iedere keer al voor de test!

Gr MJ
 
Ik was zelf 4,5 maanden na de bevalling van mijn eerste weer in verwachting, maar dan wel gepland. Dat van de lekkende borsten herken ik wel. Die van mij begonnen ook redelijk snel te lekken terwijl ik amper BV heb gegeven. Tja, het enige wat je doen kan om zekerheid te krijgen is een testje. Misschien kan je nog een paar dagen wachten voor alle zekerheid.

Succes in ieder geval. Twee dicht op elkaar is overigens leuk! Veel werk en zwaar in het begin maar ze hebben ook zoveel aan elkaar. Die van mij zijn 2 handen op 1 buik.
 
Hallo,

Ik werd na 8 maanden zwanger van de tweede.
Ik had het eigenlijk ook gelijk in de gaten. Ook voelde ik het aan mijn borsten en eigenlijk helemaal aan alles.
Ik moest wel even slikken hoor, maar nu heb ik 2 mannen en zou nooit anders willen en het iedereen aanraden. ze vermaken elkaar en zijn inderdaad 4 handen op 1 buik!

Succes
 
Terug
Bovenaan