iemand ervaring zwanger zijn paar maande na vorige bevalling

oh en de reacties van de buitenwereld krijg je toch wel. Mensen zeiden tegen mij, zo ga je voor de kinderbijslag. Of kan het nog sneller kan enzenz. Maar die mensen weten half niet wat een geschenk het is!! en die mensen hebben het vaak zelf erg druk met hun eigen kind en kunnen dat zelf niet zo goed aan. Dat is iets waar ik nooit geen last van had!
 
khoop ook echt dat zo is.. ga er eigenlijk alweer zo van uit als nie zo blijkt te zijn zal t wel weer klap zijn.. eerst al miskraam gehad, en ons meisje was eigenlijk een tweelng.. heb vanaf beginaf gevoel da iets mis
 
Ik had hetzelfde.
Eerst "klachten". Was ineens weer heel moe, heel misselijk en vreselijke honger! Ik bleeeef maar eten!
Toch maar een testje, en jawel hoor. na 4,5 of 5 maanden was het bij ons ook prijs. Ik moest wel even slikken, ookal mocht het van ons al wel. Inmiddels ben ik al weer 20 weken zwanger en ben ik helemaal aan het idee gewend! Heerlijk gewoon!
Hopelijk is het bij jou ook weer raak!
 
ben idd zo benieuwd..waren eigenlijk weer met pil begonnen maar hebben nu beslote als t nu niet zo is we toch weer gestopt blijven. baal alleen heb nu 2 dagen btje bruine slijm.. niet na plassen met afvegen maar gewoon.. had vanochtend om 9uur zin in een bamihap hoe krijg je t verzonnen toch... als t niet zo is weet ik t niet meer hoor denk dat t dan toch wel eventjes zo is geweest... hebben al x een miskraam gehad en kindje wat we wel hebben had een tweeling geweest dus jaah.. wil niet weer zoveel verdriet krijgen
 
had gister ongesteld moeten worden.... tot nu toe nog steeds niks... nog steeds gevoel zwanger te zijn... maar jaah ff afwachten nu.... wanneer zouden jullie testen
 
Ik zou allang getest hebben,,haha
Je kunt nu zeker al testen hoor als je gister ongesteld had moeten zijn, je kunt zo´n vroege test nemen dan heb je wat meer kans op een duidelijke uitslag, zo kort na je bevalling kan je menstruatie natuurlijk nog wat wisselen!
Succes gr MJ
 
weet het nu echt niet meer heb al paar dagen dan weer met afvegen btje bruinslijm.. gister kreeg ik ineens erge ramp en toen had ik ff echt bloed met afvegen.. nu niks meer ... pffffffffff... zit te wachten op me testen had via internet besteld als goed is vandaag binne
 
hoi hoi.. kwas idd zwanger maar heb een miskraam gehad.. na 5 1/2week zwangerchap, had dus ff geen behoefte om op de site te zitten.. voelt echt klote want voor mn 1e zwangerschap al miskraam gehad... en mn dochtertje had tweeling geweest en nu weer.. hebb nu afgesproken om helemaal te stoppen met de pil.. maar heb voor mezelf nu echt oiets van nu al 3 miskramen en zou heel graag 2e levend kindje willen krijgen..maar op gegeven moment houdt het ook op.. maar jah wanneer...heb nu zoiets na 5 houdt het op... elke x dat verdriet hoe lang kan ik dat nog aan.. maar ja een kindje is weer zoiets moois dus jaah t is echt pffffffffffff
 
Terug
Bovenaan