Iemand met ervaring met de Quinny Zapp

Ik heb een vraagje over de Quinny Zapp. Afgelopen zaterdag hebben wij
een Quinny Zapp gekocht, Mijn zoontje zat er perfect in en hij genoog
er ziender ogen van. Maar nou is mijn vraag of er iemand ervaring mee
heeft. Ik twijfel er namelijk aan dat mijn zoontje er lang in kan
zitten, hij ziet er nogal klein uit en ben bang dat hij er zo
uitgegroeit is. Hij is nu 9 1/2 maand en ruim 75 cm lang. Heeft iemand
hier ervaringen mee en kan mij uit de brand helpen.  
 
Mijn dochter is bijna 1 jaar en zit er ook sinds een paar maanden in. Wij gebruiken de quinny zapp voor erbij, daarnaast hebben we ook nog de quinny freestyle (de vierwieler).
Zelf heb ik niet het idee dat ze er zo uitgegroeid is (zou wel zonde van het geld zijn trouwens).   Mijn dochter is zo'n 9 kilo en rond de 75 cm lang.

Ik vind het een fijne buggy, licht gewicht en gemakkelijk mee te nemen. Wij gaan straks ook nog de fietsbeugel aanschaffen zodat hij dan ook mee kan.

Groetjes Angelique
 
Wij zitten ook te denken overde quinny zapp. Hebben ook een gewone driewieler, dus hij is echt voor erbij, voor aan de fiets/stad etc.
Ik had ook wat vraagjes:
1. Hoe klapt hij in? Kun je dat met 1 hand doen zoals een gewone buggy, of sta je een uur te hannesen als je bv de tram in moet?
2. Hij is wel licht, maar toch 10 kilo, ik vroeg me af hoe dat fietst? Maar ik had begrepen dat de fietsbeugels nog niet verkrijgbaar zijn?

Groetjes en alvast bedankt voor de antwoorden!
 


Ik zit er ook aan te denken om er één te kopen voor als mijn dochter ietsje ouder is , ik heb er trouwens wel kinderen in zien zitten van een jaar of 2-3 maar dan vind ik hem er wel erg klein uitzien, het kind is dan haast al groter als de buggy.
Ik vind trouwens 10 kilo wel erg zwaar voor een buggy, ik denk dat, dat niet helemaal klopt.

 
Klopt, hij is inderdaad 6 kilo, en geen 10. In de winkel waar ik hem geprobeerd heb, zeiden ze dat hij 10 kilo was, maar dat klopt dus niet.
Ik heb het  opgezocht op internet. Op quinny.com zelf zeggen ze trouwens niets over zijn gewicht, raar, hè? Volgens kinderwagen.com is hij 6 kilo.
Ik heb hem wel opgetild in de winkel en hij voelde wel zwaar, voor mijn gevoel zwaarder dan 6 kilo trouwens.
Ik vond hem ook klein hoor, mijn dochter van 10 maanden zat er nu al krapjes bij vond ik. En lekker slapen is er ook niet echt bij met die ene stand.
Hij is wel errug mooi.... ik denk dat ik hem toch maar ga kopen...hahaha  
Kijk trouwens nog even op kieskeurig.nl, daar staan allemaal lovende recencies over de zapp van gebruikers! Volgens de gebruikers moet je de voetenzak er niet bijkopen, want dat schijnt een onding te zijn.
 
Hij is GEWELDIG!!!!!
(en ik heb geen aandelen bij Quinny hahaha)
Hij rijdt super, is echt heel klein, makkelijk in en uit te klappen, rijdt ook minder stuiterig dan andere buggys.
Ik ben vandaag nog met mijn dochtertje naar R'dam geweest met de Zapp in de trein, metro etc. Erin en eruit, ging allemaal prima, lekker licht en ik til hem ook zo even een trap af. Of als je dat niet wil vouw je hem even in. Ik heb die fietsbeugel ook al besteld, daar heb ik ook hoge verwachtingen van. Nu bind ik hem nog gewoon achter op de fiets dat gaat ook goed.
Wat mij betreft is-ie zijn geld waard dus.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan