Iemand met ervaring met de Quinny Zapp

hoi

ik heb vorige week ook de quinnie zapp gekocht en ik gebruik hem nu met een autostoeltje ( Ben is bijna 5 maanden) ik vind hem echt superhandig en ik heb 'm in 't oranje dus dat is lekker fel. het autostoeltje dat ik erbij heb is tot 15 maanden. Ik vind 'm echt superhandig maar ik krijg er natuurlijk ook lekker lang plezier van omdat ben nog zo jong is. Ze zeiden hier (schotland) dat het maxicosi stoeltje erbij hoort maar die was 135 euro en ik had al een stoeltje dat er ook op past ...

het is voor mij ook een extra wagen want lang in zo'n stoeltje zitten vind ik ook niks maar het is wel veel handiger om eventjes mee te nemen dan mijn eigen wagen

Anne
 
Hoi,

Ik heb nu ook het fietsbeugeltje sinds 3 dagen en we fietsen nu heel wat af. Hij is wel wat zwaarder dan een gewone buggy, maar het gaat prima op de fiets. Beugel = ok, ik heb hem er zo op en af.

Over de maxicosi: er past alleen een citi, taxi of cabrio of de zapp. Wij hadden een oude (plus) en die past dus niet. Erg balen, onze dochter (1) gaat niet meer in de maxi cosi, maar voor een volgend kindje zullen we dus een nieuwe moeten aanschaffen als we hem willen gebruiken in combinatie met de zapp.

Groetjes!
 
Oh nog vergeten: slapen is niet ideaal in de zapp. Hij staat erg rechtop. Ik kantel dan de wagen door hem alleen op de achterwilen te laten rijden, maar dat is natuurlijk niet ideaal. Of ik doe een klein kussentje aan de zijkant van haar hoofdje. Maar als je kindje veel in de buggy slaapt zou ik hem niet nemen.
 
Terug
Bovenaan