Iemand nog op het forum?

Hallo Meiden,

Is er nog iemand actief op het forum? er is na de overname van ouders van nu niet veel meer gekletst, wel jammer vind ik zelf. via mijn telefoon kom ik er ook niet op helaas.

Ik zit inmiddels in mijn 22e week en heb al een beste buik! Wel spannend en speciaal weer hoor, en ook de grote zus in spé vind het maar machtig interessant. Wrijft en kust mijn buik uit het niets....

Mijn 20wkn echo was goed, we hadden al wat extra echo's gehad omdat we wisten dat een opa en een oma deze kleine niet gaan meemaken, blij toe dat we een extra geslachtsbepalende echo hebben laten doen want ze zijn beid in de 2e week van mei overleden, heel heftig want er zat maar 4 dagen tussen. We hebben het beide nog kunnen vertellen, we krijgen wederom een dochter!

We zijn het verlies al goed aan het verwerken en focussen ons nu op de positieve dingen.

Hopelijk is er nog iemand actief haha en kunnen we weer wat kletsen!

Groetjes Kim en dr meiden ;)
 
Hoi allemaal,Ik ben nieuw hier. Via het aanvragen van de zwanger/babyboxen ben ik hier terecht gekomen. 't is inderdaad best stil hier. Heeft dat te maken met de overstap naar 'ouders van nu'?Groetjes,Shanita
 
Ik ben een november mama...in november is het ook zo rustig...:(

Heftig zeg KimKim...`Wat een verdriet...

Wij zijn 8 november uitgerekend en krijgen ook een meisje. Hebben al een knul van bijna 3.
Ja lijkt of het komt door de nieuwe site..op de oude site vond ik het overzichtelijker en leek het drukker...Jammer hoor
 
Terug
Bovenaan