iemand ooit zoiets gezien

hallo,
onze zoon heeft ontzettende uitslag overal maar het ergst in het gezicht nu en dat binnen een week vorige week maandag 1 klein vlekje en nu ik zet er een foto bij
als het lukt
gister weer terug naar de huisarts en eerst dachten ze dat het krentenbaard was maar gister hij weet het echt niet hij heeft foto's gemaakt en opgestuurd naar de dermatoloog
heeft iemand ooit zoiets gezien?? en het rare is hij is niet ziek eet en drinkt goed heeft geen koorts en het jeukt niet
groetjes ineke

Hoi,

Ik kan de foto hier niet zien, maar heeft hij toevallig de BMR prik pas gehad?
Mijn zoontje heeft namelijk ook huiduitslag en die heeft 14 dagen terug die prik gehad en daar kan het een reactie van zijn.

Groetjes,
Mir.

hoi,

Jeetje dat ziet er best heftig uit. Geen idee wat het kan zijn. Maar je huisarts weet het dus ook niet. Heb je als iets van de dermatoloog gehoord???? Gelukkig maar dat je kindje er verder niet ziek van is. Ik zou het goed in de gaten houden en vooral veel contact houden met je ha.

Sterkte
Carina

Zo dat ziet er idd heftig uit zeg!Ik heb zoiets wel eens gezien maar niet zo erg!Het lijkt zo op de foto wel of het verbrand is ofzoo.Ik hoop dat jullie snel weten wat het is, zodat je er wat tegen kan doen!Gelukkig heeft ie er geen last van, voor zover jij het kan merken aan hem....

Sterkte!Enne laat het ff weten als je meer weet he?

liefs

Terug
Bovenaan