iemand ooit zoiets gezien

hey
het was eindelijk maandag en het is dan ook nu echt bekend wat hij heeft
het is psoriasis en in welke vorm weten we nog niet ze hebben een klein stukje huid weggehaald en dit gaan ze onderzoeken het leek erg op die andere ziekte maar bij nader onderzoek is het dus psoriasis
niet zo mooi maar hopen dat hij in een lichte vorm heeft die weer overgaat
31 maart krijgen we uitslag
groetjes ineke

Poeh wat anders dan je dacht!Psoriasis is zkr niet mooi!Mijn broer heeft het ook....
Maar bij mijn broer jeukt het dus gedeeltelijk wel.Ik weet niet of je daar ook nog verschillende vormen van hebt dan.Mijn broer had er wel iets homeopatisch voor.Misschien een idee om naar te informeren?Ook omdat ik weet dat artsen er geloof ik niet zo op zijn dat homeopatische gedoe, maarja baat het niet dan schaat het niet toch?Nou heel veel succes ermee heh, en hou ons op de hoogte!

liefsen een knuffel voor je mannetje!

Nou fijn zeg je weet nu in ieder geval wat het is!
Ik heb wel s gehoord dat baden in zeezout schijnt te helpen...!
Je zal nog wel genoeg andere tips te horen krijgen.... Heb je ook een vervolgafspraak en wat gaan ze er nu aandoen of moet je afwachten?

Sterkte ermee!!!!

Liefs L81

hey
we gebruiken nu een hormoonzalf 2 weken lang de eerste week 2 keer smeren en deze week 1 keer smeren het word er niet slechter op maar beter als op deze foto word het ook niet echt jammer genoeg
groetjes ineke

hoi,
Nou dat ziet er gelukkig al een stuk beter uit. Hopen dat het met die hormoonzalf helemaal over gaat.
Maar smeer het aub niet te dik op want het is echt troep. Een neefje van me die heb ook hormoonzalf gebruikt voor iets op z`n arm en die heeft daar nu witte plekken. Het  haalt zeg maar  het pigment eruit(heb ik me laten vertellen)
Als je het dun opsmeert kan het geloof ik geen kwaad.
Maar misschien wist je het al.....
Het is echt al een hele verbetering.
groetjes

Terug
Bovenaan