iemand ooit zoiets gezien

Hai,

Jemig das schrikken! Hoop dat je snel weet wat t is!
Ben wel blij voor jullie dat t niet jeukt!! Zelf heb ik behoorlijke allergie en jeuk is vreselijk!
Maar als t gordelroos is, moet je juist ook veel jeuk hebben!
En inderdaad toen ik de foto zag dacht ik ook gelijk aan krentenbaard.
Ben wel heel benieuwd wat t precies is, als t een allergie op iets is, heb je meestal wel jeuk. Dus dan zou je ook denken hardnekkige waterpokken ofzo.
Nou succes, zo te zien is t wel een schatje!

gr Loona

Ach arm mannetje! Hij heeft er dan wel geen last van, maar het ziet er maar raar uit. Ik kan je niet helpen met ideeën over wat het zou zijn. Hopelijk kunnen jullie snel bij de dermatoloog terecht en kan die vertellen wat er aan de hand is.

Veel beterschap!

Groetjes,
Leeuwtje

Ook mijn eerste gedachte was krentenbaard.Nu zou ik echt niet weten. Ook nog nooit zoiets gezien. Veel sterkte en beterschap voor je kleine mannetje. Ik hoop dat de dermatoloog het wel weet en dat het goed te behandelen is.

hey
ik ben vanmorgen weer naar de huisarts geweest en waarschijnlijk is het het syncroom van gianotti-crosti dit is een huidziekte die 2 tot 8 weken en max 4 maanden kan duren en er is hellaas geen behandeling voor nu moeten we maandag naar de dermatoloog dus ben erg benieuwd wat deze zegt
jullie horen het
groetjes ineke

gister bij de dermatoloog toch niet zo mooi nieuws gekregen
hij heeft psoriasis en in welke vorm weten we nog niet hij heeft een klein stukje huid weggesneden en over 2 weken krijgen we de uitslag we hebben voor nu zalf mee gekregen en dan kijken over verdere behandeling
groetjes ineke

hallo,
psoriasis is een huidziekte waar je in de meeste gevallen niet meer afkomt het is niet levensgevaarlijk maar je moet er mee leren leven
met zalf en enkele therapien kan je het onderdrukken
nu gaan ze eerst uitzoeken welke vorm en wat we er aan kunnen doen
dus daar gaan we nu op wachten
hij is nog jong dus hij zou er over heen kunnen groeien maar dat hoeft niet
groetjes ineke

Terug
Bovenaan