Iemand tips tegen misselijkheid

<p>Hey dames</p><p>Volgens mij zat topics over dit dus mijn excuus.</p><p> </p><p>Nu 6,6 weken en voel me elke dag zo ontzettend beroerd.. bij mijn dochter niet gehad dus compleet nieuw. Hebben jullie tips?</p><p>Beroerde mama</p>

Sterkte. Ik ken alleen iets eten voordat je opstaat. Vaak kleine beetjes eten en als het heel erg is medicijnen van de dokter. Vervelend voor je dit :(

De ellende is dat ik niet hoef te spugen dus voel me alleen constant misselijk vreselijk haha. Thanks voor je tips in ieder geval 

Liefs

Ik was ook alleen erg misselijk zonder te hoeven overgeven.  Toch proberen vaak iets kleins te eten,  helpt echt, ookal heb je er misschien helemaal geen zin in.  

Stomagen druppels van de natuurwinkel. En inderdaad de honger voor zijn door kleine beetjes te eten... heb ook met 6 weken veel last gekregen en nu nog maar door kleine beetjes te eten en de druppels gaat t een stuk beter. Hopelijk morgen vroeg ook als ik hopelijk weer ga werken (vorige week door misselijkheid niet geweest, moest ook overgeven) 

Kleine beetjes eten de hele dag door, ook in bed smorgens voor je eruit gaat. Vooral crackers en vanille vla deden het bij mij goed als ik erg misselijk was.

Terug
Bovenaan