iemand tips,wat te doen bij griep?

A

Anoniem

Guest
hallo,
mijn zoontje 6mnd heeft de griep,
snot verkouden veel slijm,en onwijs veel hoesten,
wie weet een wondermiddel?
ik gebruik al:zetpillen,luuf,bedje iets omhoog,gesneden ui...
maar niks verlicht..
wie weet er nog iets wat goed helpt..
arme schaap heeft het zo benauwd,maar de arts zeg dat ze er niks
aan kunnen doen,ja uitzieken,dat is makkelijk gezegt zeg..

Stomen in de douche, dat is het laatste waar ik nu op kan komen.
Douchekop (of badkraan) met alleen heet water laten stromen en samen met je beeb in de douche gaan zitten met de deur dicht.
Dit heb ik bij mijn kleine gedaan die was al na 2 weken verkouden, en toen mocht ik nog helemaal niets geven.

Succes!!!

Zoutoplossing help ook goed.   verder gewoon uitzieken en een beetje vertroetelen.

Het komt helaas nog vaak voor!

Succes
en beterschap
Amabda

Af en toe met zo'n 'snotzuigertje'zijn neusje schoonmaken en inderdaad neusspray; zoutoplossing. Je kunt inderdaad helaas verder weinig doen. Voor ons zoontje kregen we een 'puffertje' (gaat wel zo'n hele buis met mondkap op, omdsat ze zelf niet kunnen 'snuiven')om zijn luchtwegen wat te vewijden. Had niewt echt het gevoel dat het veel hielp en hij vond het erg naar!

Succes ermee!

Ik heb ook wel eens midden de nacht met mijn zoontje in de badkamer gezeten naast een stomende douchecabine, volgens mij was dat wel prettig voor hem. Verder noem je alle middeltjes die ik ook altijd probeer, denk niet dat je veel meer kunt doen. Meestal neemt het na een paar dagen altijd al wel weer wat af, dan weet je dat je het ergste weer gehad hebt.

Veel succes!

hoi

naast de dingen die je al doet kun je ook zwitsal eucaliptes is zijn badje doen,komt alles goed los van hielp bij mijn dochtertje heel goed,zij had vorige week ook griep ze is wel wat ouder 15 maanden.maar zal het gewoon eens proberen.Zelfde flesjes als slaapzacht.
succes groeten wendy

Dit is een bekend en vervelend probleem. Ik heb nu japanse pepermuntolie bij de drogist gehaald. Doe 2 druppeltjes in een kopje en giet daar heet water op.
Dat zet ik op de babykamer en het werkt echt.

Het ruikt nog lekkerder ook dan een ui.Ook gebruik ik luuf, heb een bak met gewoon kraanwater neergezet onder de comode en dan moet je eens kijken hoe vaak deze leeg is. Er hangt toch altijd wat froge lucht in huis en dan is de verwarming niet eens aan op een babykamer.

Hoi,

Wat vervelend voor je, dat je kindje ziek is. Wat wij deden was, vlak voor het slapen gaan een zetpil en dan een kwartiertje in de badkamer met de hete douche aan. Deuren dicht en stomen maar. Je kunt er ook een paar druppels eucalyptus olie bijdoen. Dan komt de neus in elk geval vrij. Zo sliep ze toch nog een flink aantal uren achter elkaar.

Succes,

Desiree

Terug
Bovenaan