iemand tips,wat te doen bij griep?

het is een beetj elaat natuurlijk, je kindje is wellicht allang weer beter maar wie weet heeft een ander er iets aan.
Mijn kinderen waren ook erg verkouden en vreselijk aan het hoesten.
Ik gaf ze een paar dagen "tussikind"van vsm, dat hielp erg goed tegen het hoesetn en je mag het ook al voor baby's gebruiken.het zijn druppeltjes die je een paar keer per dag moet geven.
verder kun je ook "nisykind"geven tegen verkoudheden (om het immumsysteem een beetje te vergroten) het zijn wel (kleine) tabletjes.
Vooral de hoestdruppels werken erg goed vond ik.

Hallo,

Bij onze dochter helpt het ook wel als we i.p.v. een ui 1 druppeltje Tijmolie verdampen. Kun je krijgen  bij een reformzaak. En als je niet zo graag paracetamol gebruikt kun je ook Vibercol geven. Dit is homeoptatisch. Zorgt ervoor dat je kindje zich wat prettiger voelt.

Ik hoop dat het inmiddels weer over is, maar misschien heb je er toch nog iets aan.

Groet,
Nicole

Als Danique verkouden is, doe ik haar in een iets warmer dan anders bad met Zwitsal slaapzacht voor verkoudheid.
Neus loopt dan nog meer dan anders, maar t komt wel los!

hoi medemoeders. ik heb het al een aantal keer zien staan "wat te doen bij griep of hoesten of zo iets"en ik dacht nu ga ik toch maar even iets schijven. als mijn dochter verkouden is zet ik ook een ui op haar kamer, gebruik ik ook die eucalupts badschuim en de druppels van vsm of bisolvon. ook heb ik de laatste keer fluimicil drank gebruikt en die werkt ook erg goed. verder geef ik haar voordat ze naar bed gaat een zetpilletje voor het hoesten. ze heten balsoclase en zijn voor kinderen van 1 tot 3 jaar. en ik moet echt zeggen ze werken erg goed. het gaat er van los zitten en het geeft als je s'morgens bij je kind op de kamer komt een heerlijke   menthol geur. ze zijn niet koortsverlagend of iets maar puur voor het hoesten. je kunt ze gewoon bij de drogist (DA) kopen en kosten iets van 6 euro. ik zou zeggen probeer het eens.
ik hoop dat jullie iets aan mijn tip hebben. groetjes van rilana, mama van bo

Terug
Bovenaan