Hallo Mama's
Wat een hoop verschillende reacties!! Maar goed ook natuurlijk, anders stond ierdereen een eicel af, hahaha
Wij hebben er heel lang over nagedacht en veel over gelezen en gesproken. Er is 1 ding wat toch wel lastig is. De wet is in 2004 aangepast en je kan dus niet meer anoniem doneren. ( iets wat ik dan wel zou willen) Maar je gegevens worden nu aan de huisarts of het kind versytrekt, als het kind dat wilt. Ik zie mezelf niet als de mama van het kindje en zou het ook moeilijk vinden als het ineens op de stoep zou staan, om wat voor reden dan ook. Ik zou dan nooit de deur sluiten. En ik weet niet of ik dat wel wil. Maar dat kan ik misschien nog wel overzien.
De kans dat je borstkanker ofzo iets krijgt, vind ik ook nog te overzien. Het is een kansberekening en die kan ik iedere dag wel op alles berekenen. Dat staat niet in verhouding tot het gevoel wat ik heb, om die mensen te helpen..
Maar ook ik heb mijn eigen gyn gebeld en hij raad het mij voor nu af. Hij weet dat wij nog met de vraag worstelen of wij wel of niet een derde kindje willen ( dat weten we inmiddels wel, want dat willen we;-) En het procces is inderdaad niet goed voor je eigen hormoniale huishouden enzo. Toen ik dat hoorde, wist ik zeker dat ik het niet wilde. In ieder geval nu niet!
Ik heb de mensen gelijk een mailtje gestuurd en verteld, dat ik er helaas van afzag. Toch heb ik me even rottig gevoeld.. Het is zo'n wens voor hun...
@Do, alles wat jij schrijft herken ik mezelf in. Ook ik dacht gelijk, dit is wat ik wil!! Ik had er gelijk zoveel gevoel en emotie bij!! Geweldig dat er mensen zijn, die net als ik met zoveel passie en gevoel leven...
Meiden bedankt voor jullie adviesen en meningen. Het heeft mij geholpen met het nemen van mij besluit.
maar ik zeg zeker niet NOOIT!!
Liefs