He naamgenote,
Met 3 maanden heb ik niet gevlogen, wel met mijn dochtertje toen je 4,5 maand was. Geen enkel probleem hoor: voeden/speentje tijdens opstijgen of landen dan krijgen ze geen last van de oortjes en verder ging het heel goed. Ze lag/zat een beetje op schoot om zich heen te kijken.
Tips:
* maak het geen vlucht van 9 uur ofzo, da's wel heel experimenteel
* zorg dat je (als je kunt kiezen) geen charter hebt die om 05.00 's ochtends vertrekt en om 02.00 weer thuiskomt, word je niet gelukkig van
* check even wat de luchtvaartmaatschappij voor wagen wil, die je mee kunt nemen naar de gate: het is gedoe om hem in te moeten leveren bij het inchecken, want wat ga je dan doen met je meisje, zeker als je ook nog eens twee uur vetraging blijkt te hebben. Meestal wordt hier overigens niet moeilijk over gedaan
* als je flesvoeding geeft, neem een thermoskannetje warm, gekookt water mee. Hoewel de stewardessen wel water voor je op willen warmen, kunnne ze dit niet doen als er turbulentie is, en je zult net zien dat je meisje dan wil drinken.
* geniet: er komen nog een hoop koude maanden aan, ik zou het heerlijk viden,nu even naar de zon.
Groetjes,
Michelle.