iets anders: vliegen??

Nou ja net een heel verhaal getypt staat het er niet op !! Nou ja nog maar een keer, ik heb zelf met m'n dochter gevlogen toen ze 6 weken oud was, geen probleem. Juist als ze zo jong zijn, slapen ze overal en veel. Meegenomen in de maxicosi (kinderwagen bij de normale bagage), als er plaats over is in het vliegtuig, krijg je een extra stoel en anders moet je haar op schoot houden, dit is wel te doen, maar ik zou niet langer dan 4 uur gaan vliegen. In mijn geval ging ik naar huis, woon op tenerife. Inmiddels ben ik al 2x in nederland geweest en m'n dochter is nu 7 maanden. Misschien ligt het ook aan de baby, maar tot nu toe heeft ze altijd bijna de gehele vlucht liggen slapen, dat ronkende geluid is slaapverwekkend !!
Goeie reis en veel plezier !!!!
 
Ik probeer het nog 1 keer, heb al twee gereageerd...^&%^$#$#???

Hi Michelle,

Heb zelf gevlogen toen m'n dochterje 6 weken was, juist fijn als ze zo jong zijn want dan slapen ze lekker veel en overal. In de maxicosi meegenomen en de wandelwagen bij de normale bagage ingecheckt. Als het vliegtuig vol is, moet je haar op schoot houden, is wel te doen, maar zou niet te lang gaan vliegen zo'n eerste keer. In mijn geval ging ik naar huis, woon op tenerife, ben inmiddels alweer 2x in nederland geweest en m'n dochter is nu 7 maanden. Ik geef haar tijdens de landing en het opstijgen wel drinken, dan heeft ze minder last van haar oren. Misschien ligt het ook aan de baby, maar mijn dochter heeft al die keren de hele tijd liggen slapen, dus ik heb goeie ervaringen !!!
veel plezier en goeie reis !! groetjes lisa.
 
Doen hoor, lekker bijtanken voor het hele gezin! Mijn dochter was 10 weken toen we naar Spanje gingen, afgelopen september. Super gegaan! Ze heeft zelfs bruine beentjes gekregen!

Nu zijn ze nog zo makkelijk dat je ze echt overal mee naartoe kunt nemen! Wij hebben flesvoeding van thuis meegenomen maar de luiers daar gewoon gekocht. Daar poepen de kindjes toch ook...

Lizzy sliep in een campingbedje en overdag ging ze mee in de Maxi Cosi op het onderstel van de wandelwagen.
Ze stond naast onze dinertafel te slapen 's avonds. En ze ging acuut doorslapen van 20u00 tot 9u00 dus dat Spaanse ritme zat er goed in, haha!!

Ging echt prima, zou ik zo weer doen!

Veel plezier!

gr Miriam
mv Lizzy (17 wkn)

 
hoi

wij zijn met ons zoontje gaan vliegen toen hij 4 maanden oud was
het vliegtuig was niet helemaal vol dus kregen we een extra stoel voor de maxi cosi, dit was echt perfect
Mijn zoontje is nu ruim 8 maanden en heel erg druk, wil ook echt niet meer bij je op schoot zitten.
Ik kan je aanraden om juist nu te gaan vliegen, nu kun je ze nog wel even op schoot houden.
En met het opstijgen en landen geef je ze een speentje of de fles.
Ik zou alleen niet gaan vliegen als je dochter verkouden is, dit doet dan echt heel erg veel pijn. Ik speek uit ervaring
 
ik kan je adviseren wel te gaan
wij zijn wezen vliegen toen ons zoontje 4 maanden was en dat ging perfect in het vliegtuig, je kan er de fles laten opwarmen en je kan deze geven tijdens het opstijgen en landen of je geeft een speentje
mijn zoontje is nu ruim 8 maanden en erg beweeglijk, hij wil nu geen minuut meer bij ons op schoot zitten
Ik denk dat het makkelijker is om met een hele kleine te gaan vliegen dan tegen de tijd dat ze van alles kunnen
oja ons vliegtuig was niet vol en toen kregen we een extra stoel voor de maxi cosi, en als er geen stoel vrij is mag je de maxi cosi sowieso meenemen tot het vliegtuig, de kinderwagen kun je meteen bij de incheckbalie inchecken
ik zou wel iets kopen waar je kleintje beschut in kan liggen tegen de zon, misschien is het handig om een kleine paraplu mee te nemen
 
Doen, lekker naar de zon.
Wij zijn toen Maureen 12 weken was naar Malaga gevlogen.
Dat ging perfect. Ze kon de hele reis in haar maxi cosi blijven liggen. Op de heenreis heeft ze de hele vlucht geslapen en op de terugreis heeft ze tijdens de landing gedronken. Niets aan de hand.
 
Je kan ook om een baby "bedje" vragen in het vliegtuig. Daar kan je baby heerlijk in slapen. Wat zeker een optie is als het vliegtuig vol is.

Verder heerlijk genieten.
 
Terug
Bovenaan