Iets heel anders: tips voor een leuke manier om t aan je ouders te vertellen?

Hoi Saar

Ik was laatst bij een vlaaierij en daar hadden ze ook allerlei zakjes met taartversiering hangen. Daar hing ook een zakje bij met een babypoppetje en een speentje en nog wat van dat spul om een taart mee te versieren.
Dus ik zit al te fantaseren... als het bij ons mag lukken nodig ik mijn ouders uit voor het eten en probeer ik de hele maaltijd op m'n tong te bijten. Bij het toetje haal ik dan die taart tevoorschijn!! Oh wat zou dat super zijn om mee te maken.. hoop echt dat het er binnenkort van komt!

Liefs, 10e

Ik ben helaas nog niet zwanger (na 1 jaar en een maand en still counting)    Maar ik weet wel hoe ik het ga vertellen aan mijn oudere zussen (2) en pa en ma... Drie kadotjes voor ieder een die ze tegelijkertijd moeten uit pakken.. kado 1 een rol beschuit, kado 2 een pakje boter en kado 3 een zakje snoep muizen van jamin.. En wat er dan gebeurt weet ik niet.. Mijn oudste zus zal in de 7de hemel zijn.. Die loopt al 5 jaar te zeuren om een nichtje of neefje..

Grz Phoebe

leuk allemaal zeg!
nu begint het helemaal te kriebelen!
Ik vind het zo spannend,
hoop dat we binnenkort onze plannen kunnen uitvoeren, het is jullie gegund meiden!

Over de taart heb ik ook zitten denken, dat leek me ook zo leuk. maar dan met het favouriete restaurant van mij en mijn ouders. even een taart heen laten brengen en dan als het toetje komt de mooie taart op tafel!

en dit leek me ook leuk, uitnodigen voor het ontbijt en , een lekker eitje, maar dat eitje leegmaken van te voren ( zoals je eitjes gaat schilderen) en dan vullen met muisjes.

het lijkt me leuk om iets heel verrassends te doen!

liefs Saarj

Ik had bij mijn vorige zwangerschap al heel snel iets bedacht:
Ik had op de computer een soort stamboom gemaakt met foto's van alle broers en zussen, hun partners en kinderen en natuurlijk de oma's en opa's daarbij. Ook de geboortedatums stonden daarbij.

Bij onze foto stond een onzijdig poppetje met de datum en een paar vraagtekens. Dit hebben we als foto laten afdrukken en ingelijst voor iedereen.
Maar nu de miskraam is geweest moet ik de datum aanpassen en dus weer nieuwe foto's laten maken als we weer zwanger zouden zijn.
Maar dan wacht ik nog wel even met het afdrukken anders wordt het wel een duur grapje.

Terug
Bovenaan