quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 22:26:49&apos

);
ik heb dat wel gehad dat er op de test een streepje te zien was zere bosten en misselijk 3 weken overtijd ma toen ik smiddags bij dokter teste was er niks meer te zien en heb 3 maand overgeslagen met ongesteld zijn dit was 2 jaar terug al maja volgens mijn huisarts heette dat schijnzwanger zijn juist omdat je wel die symptomen hebt maar geen hcg gehalte
liefs miranda
34 wk
Nou dat vind ik wel een beetje gek van jouw huisarts. Ik heb dat nl ook gehad, maar ik heb al eerder 3 mk's gehad.
Mijn huisarts vond toen mij dit gebeurde het juist heel waarschijnlijk dat er in de aanleg wel iets geweest is, maar vroeg is misgegaan.
Ik heb toen nog gevraagd of ik het mij verbeeld kon hebben, maar dat vond zij ook niet waarschijnlijk (vooral omdat ik al 3 keer eerder zwanger was geweest)
Ik had nl ook symptomen van zwanger zijn, maar de test was negatief (nou had ik wel laat getest).
Een aantal weken later verdwenen de signalen heel langzaam, maar ik werd nog steeds niet ongesteld.
Na 3 maanden ben ik toen naar de huisarts gegaan, die heeft voor de zekerheid mijn bloed laten prikken en toen alles goed was, heb ik met medicijnen mijn baarmoeder laten opschonen.
Ik denk dat jij misschien net zoiets hebt meegemaakt. Ik geloof gewoon niet dat ik toen schijnzwanger ben geweest.
Mijn 3 eerder mk's hebben aangetoond, dat mijn lichaam het vruchtje dat verkeerd is aangelegd pas heel laat afstoot of helemaal niet.
gr mama van MD