Iets toevoegen aan flesvoeding?

Mijn dochter zat toen op dit: 
Fles 200 ml bij wakker worden
Boterham of havemout bij ontbijt met ons mee
Stuk fruit
2 boterhammen met lunch, soms wat extra groenten of een gekookt ei erbij. 
Tussendoortje dat vult. Vaak zelfgemaakte volkorenbananenbrood, of een appeldadelreepje van de kleine keuken, of wat extra fruit. 
150 ml melk
Met de pot mee avondeten. Dat werd wel lastiger na een jaar ivm kieskeurigheid. Maar de ene keer at ze bijna niks en de andere keer schepten we nog een keer op voor haar. 
Incidenteel 60 ml nachtvoeding, 2 a 3 keer per week. Krijgt ze met anderhalf nog steeds. Ze is niet de beste slaper. Inmiddels eet ze ongeveer hetzelfde, vaak iets minder. Het groeien gaat nu ook minder hard.

ik zou niks toevoegen aan de fles, maar een extra boterham oid geven overdag. Wij zijn rond 12 maanden overgestapt van bv naar flesvoeding. ochtendfles is meteen een beker melk bij haar boterham geworden, nu geven we alleen nog een fles opvolgmelk vlak voor het slapen gaan van 120-150 ml. 
maar onze dochter is nu 13 maanden en eet heel erg goed (en veel) haha, komt op zo'n 3 boterhammen op een dag, stuk fruit, cracker, bord avondeten (eet met ons mee, als een bootwerker ;-) ), yoghurt. 
Oftewel, het kan zijn dat je kindje toe is aan wat meer vaste voeding rond deze leeftijd. 
succes! 

Klopt hoor, het is gewoon een avond maaltijd potje en regelmatig van ons mee eten. Ik probeer iedere dag om van alles wat meer te geven maar hij blijft het uitspugen, ik blijf m’n best doen haha

Terug
Bovenaan