IJs!

dat vraag ik mezelf eigenlijk ook wel af.

ik heb vrijdag een pot ben en jerry ijs gekregen en die is inmiddels ook al op ,jammie jammie.

maar is dat nou ook linke soep of niet?????

groetjes esther27.
 
Want, er zit wel melk in maar verder staat er niet bij wat voor melk.

Weet iemand het? Mag je nu wel of geen IJS van Hertog, of Ben en Jerry's etc etc

Aicha.
 
Hallo dames,

Je mag wel ijs die je gewoon in de supermarkt koopt, als je het maar goed koel houd en op tijd in de vriezer stopt.
IJs bij een ijszaak zou ik altijd mee uit kijken en soft ijs helemaal, dat is namelijk heel erg bacterie gevoelig, dus Renee, tuurlijk mag je ijs, waarom niet? is niet helemaal waar.....

Groetjes, Angel  
 
hoi aicha,

Ik verbaas me echt over jou vragen.    Je bent echt heel onzeker.   En over alle dingen die je eet en zo vraag je je af of het wel mag. Zo ook met ijs.   Is er iemand die jou bang heeft gemaakt of zo??   Zwanger zijn is geen ziekte!     Je mag echt bijna alles gewoon eten hoor.   Bij de verloskundige zal je dat ook wel horen maar daar ben je volgens mij nog niet geweest toch?    Dus ik zou zeggen, geniet wat meer van je zwangerschap en maak je niet zo druk om alles.   Ik bedoel dit niet rot of zo hoor als dat zo overkomt dan hoop ik dat je het me niet kwalijk neemt, maar ik moest het ff kwijt.  
Je moet ook gewoon alles lekker blijven schrijven hoor maar ik wilde het gewoon ff kwijt.
Fijne zwangerschap verder hoor.  

Liefs gerdientje
 
Terug
Bovenaan