IK BAAL ALS EEN STEKKER :-(((((((((((

Ik was vier dagen overtijd en had het gevoel dat ik zwanger was maar nee hoor die stomme rode duivels zijn weer gekomen.
Ik verloor ook een beetje bruine slijm en dacht echt dat dat inestelling bloeding was.
Wat kan je lichaam je toch in de maling nemen joh.
GR NEIM

Helaas, ik weet wat je bedoelt met dat lichaam. Ik denk ook zo vaak dat het raak is maar iedere keer weer een teleurstelling. Veel succes de volgende ronde!

Groetjes Naatje

Hoi lieve Niem,

Wat ongelovelijk kut zeg! Sorry dat ik het zo uit druk maar ik had er zo'n goed gevoel over bij jou!! Ik dacht ook echt dat het een innesteling was!
Ik kan me voorstellen dat je vandaag SUPER chagerijnig bent! Nou, reageer het maar even lekker af! De volgende ronde slepen we elkaar er week doorheen lieverd!
Wanneer ga jij nu met de Clomid beginnen? Ik dinsdagavond.

Dikke kus F. en heel veel sterkte!!!!

Hoi lieve lieve meiden
Bedankt voor jullie lieve woorden ik voel me al gelijk een stuk beter.
Ik ben blij dat dit forum er is want dan kan je toch je ei kwijt en dames die teminste weten waar over je praat ik hoop dat het voor ons ook mag lukken.
DIKKE KUS NIEM

HOi LIEVE F
Ik ga ook morgen beginnen met Clomid ik heb om 16.00 een afspraak bij het ziekhuis om te kijken of ik geen cystes heb en als ik dat niet heb dan krijg ik clomid mee.
Ik vind het vreemd wat ze bij jou er over zeiden want bij mijn werd verteld datik op de derde dag terug moet komen als je ongi bent dus iik vind het wel vreemd van jou.
Meid ik spreeek je morgen GR niem

Hoi lieve Niem,

Hoe is het nu met je? Heb je je er al een beetje bij neergelegd? Balen is dat he?! Ik heb me er inmiddels wel bij neergezet en kijk weer uit naar de komende eisprong!
Ik begin ook morgenavond met de Clomid dus dan lopen we EXACT gelijk. Dat is wel grappig he?! Over die cystes. Ik ga dat zeker aangeven als ik in januari weer langs mag komen. Ze zijn er echt nog nooit over begonnen daar. Hoeveel mg. Clomid slik jij? 100 of 150?
Neem jij het 's morgens of 's avonds? Ik deed het de vorige keer 's morgens maar ik ga dat nu 's avonds nemen. Misschien scheelt dat maagpijn!

Nou lieverd, houd je taai en veel succes morgen in het ziekenhuis. Ik hoor het graag weer allemaal van je!

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan