IK BAAL ALS EEN STEKKER :-(((((((((((

Ik krijg weer 100 mg en begin er om een uur of 16.30 mee want ik heb een afspraak om 16.00 en dan moet ik ze ophallen dus neem ik er gelijk twee in.
Hoeveel mg gebruik jij dit keer nou weer 50mg.
En moet jij er trouwens voor betalen.
Ik niet maar las hier op het forum dat de meeste vrouwen het moeten betalen dus Ik keek daar echt van op.
trouwens ik w8 niet weer de volgende dag tot 16.30 en dan neem ik weer de volgende twee nee, ik slik ze dan weer gewoon vroeg in de ochtend de volgende dag.
Trouwens hoelang moet je nog wachten voor je msn hebt heb je al een afspraak gemaakt.
Dikke kus niem

Hoi lieverd,

Vandaag is DE dag weer voor ons. Ik neem bij het avondeten vanavond weer de eerste Clomid. Ik slik nl. 's morgens bij het opstaan en vlak voor het slapen gaan ook medicijnen om mijn bloeddruk laag te houden dus dan zitten er nog een paar uurtjes tussen die medicijnen. Ik mag gewoon weer 50 mg hebben omdat dat de vorige keer genoeg was. Dat schijnt niet te willen zeggen dat ik daar ook deze maand genoeg aan heb maar ze kijken het deze maand gewoon nog aan. Ik heb de ovulatietesten (van Clear Blue) al in huis want ik krijg de fertiliteitskliniek echt niet te pakken. Ik ga straks het ziekenhuis maar even bellen.
Ik hoef niet te betalen voor de Clomid.. wat raar is want ik had mijn verzekering gebeld en die zeiden dat je het alleen nog maar vergoed krijgt als het samenhangt met IVF. Dat is gelukkig (nog) niet aan de orde dus ik had erop gerekend dat ik de medicijnen moest betalen maar ik kreeg ze gewoon mee bij de apotheek... Prima.. met een strak gezicht weglopen hahaha.
Hoe gaat het nu met je? Ik was de eerste dagen maar heel iets ongesteld maar nu zet het wel flink door (wel fijn natuurlijk dat ik gewoon ongi ben geworden door een eisprong!) maar heb wel flinke buikpijn!

Ik krijg als het goed is, over uiterlijk 2 weken het modem thuisgestuurd voor de adsl dus in het nieuwe jaar zou ik moeten kunnen msm'n.

Dikke kus F.

Hoi Liefie
Met mijn gaat het gelukkig goed nu.
Je kan trouwens ook temperaturen maar daar moet je maar net zin in hebben of je moet tellen op welke dag je vorige keer je eisprong had.
Wel leuk dat je binnekort kan msnen praat een stuk makkelijker dan.
Ik moet vanmiddag dus dan schrijf ik wel weer hoe het is afgelopen.
IK spreek je Dikke kus niem

hoi schat
Nou ik heb om 17.00 ook mijn clomid pilletje naar binnen gewerkt hahaha.....
Nou gelukkig geen cystes ik vroeg haar dus van waarom moet dat op de derde dag gebeuren toen zei ze dat dat beter is want anders heb je kans dat je geen onderscheid kan maken tussen cyctes en een follikel.
Ik was inidergeval blij dat ik dat niet had.
Ik moet nu 28dec terug gaan omte kijken hoe het ervoor staat of er al een eitje begint te groeien.
Nou ga ik mezelf ook niet gek maken ik zie het allemaal wel.
Meis ik spreek je
Dikke kus niem

Ik heb het ziekenhuis trouwens nog gebeld maar de fertiliteitskliniek is echt helemaal niet bereikbaar de komende 2 weken. Alleen echte spoedgevallen mogen door naar gynaecologie.. Balen hoor. Maar goed, gewapend met mijn ovulatietesten, ga ik de eisprong goed in de gaten houden EN regelmatig klussen rond 2 januari natuurlijk! Hoelang was jouw vorige cyclus? Die van mij 28 dagen.. ik hoop dat dat nu weer het geval is!!

Dikke kus F.

Oh, wat balen is dat zeg. Ik had het nog zo gehoopt! Ik denk, die sluit nog wel bij ons aan. Nu is die kerstverrassing maar een baalprijs! Weer een maand wachten... IK denk aan jullie.
Veel liefs A3

Terug
Bovenaan