Ik baal een beetje...

Sluit me aan bij de meiden. Ik hoop en duim echt dat het droog zal zijn.... Dat is voor de foto's zo fijn...
Maar meid, wat zal je genieten, het is zo speciaal trouwen! Echt één van de mooiste dagen uit je leven.

Geniet van de laatste voorbereidingen en heel veel plezier, fun, liefde op jullie dag! Maar dat moet goed komen!

Hey meid!

Balen van de weersvoorspellingen, maar misschien valt het nog wel mee. En idd een troost: wel het 'beste'weer voor mooie foto's!!!
Bij ons waren de voorspellingen ook heel slecht en viel het nog reuze mee... Je weet het nooit in NL. Ik ga voor je duimen dat het meevalt!

Super dat je je jurk nog past :). Wordt eigenlijk wel heel nieuwsgierig!

Probeer idd nog even rust te nemen ook vanwege je schaambeen. Woensdag wordt een drukke dag! Houdt je klachten de komende tijd wel in de gaten. Zeker ook mbt tot je werk, maar eerst genieten van de komende dagen/tijd!

Liefs

Lynn,

Wij trouwden een paar jaar geleden en toen het weerbericht voor die dag een neerslagkans van tachtig procent voorspelde, zei ik mijn man de gasten maar af te bellen.... In de ochtend slecht weer, toen we het gemeentehuis uitkwamen, begon het op te klaren, na de kerk straalde de zon en we buiten gegeten! Je ziet, het kan verkeren. Ik duim voor je enne die kramp is inderdaad bandenpijn, ik heb het al vanaf de zesde week en het keert nu bijna elke twee weken terug, je baarmoeder is keihard aan het werk!

Geniet ervan, trouwen is echt zooooo leuk!

Esther

hey lieverd,

echt super balen he van het weer! dit had je ook niet zien aankomen van te voren. Maargoed helaas niks aan te doen gewoon lekker genieten van je feest! ik weet zeker dat het leuk wordt.

En dat trekkerige gevoel ik weet precies wat je bedoelt, thankgod ben ik dus niet de enige. Ik voel het op bepaalde momenten als ik me uitrek. Maar voornamelijk in de auto als ik de koppeling intrap:S zo'n verschrikkelijk rotgevoel, maarja ook daar doe je niks aan helaas.

geniet ervan woensdag meid!

heel veel liefs xxx

Lieve Lynn,

Balen dat rot weer zeg! Maar alles wat nu valt dat valt woensdag misschien niet!!
Ik ga heel hard duimen op een zonnetje voor jullie!!!!

Liefs San

Terug
Bovenaan