Ik baal van het kdv

He jakkes wat naar! Hier krijg je geen prettig gevoel van! En inderdaad...die machtspositie! Enne een oppasmoeder? Is dat wat? Mijn moeder is het al 19 jaar en dat gaat prima. (ook errug handig voor mij!!). Maargoed het moet je liggen. Mette heeft ook die Silly Billy slabben en daar wil je inderdaad je kind niet mee in bed vinden. Enne je ziet ze nu niet bepaald snel over het hoofd....

gr.Ing

Vanmorgen heeft peter Levi naar het kdv gebracht waar met ingang van vandaag 2 nieuwe leidsters staan (staat nog 1 oude leidster). Hij heeft nogmaals explicite vermeld wat Levi welen niet mag hebben.

Haalik Levi op zit zijn gezicht helemaal onder de eczeem en vraag ik wat hij gedronken heeft vandaag. Zijn eigen (laxo) roosvicee werd er gezegd, maar dat mag hij van mij niet de hele dag hebben. Dus ik vraag toch niet de hele dag he?
Zegt de neiuwe leidster nee hoor ze hebben net dubbeldrank gehad. Dus ik vraag nog maar Levi toch zeker niet? En zij ietwat onzeker, ja Levi ook.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, vraag ik aan haar maar wat staat er nou op zijn lijstje? Dat Levi dus wel sapjes mag maar geen gemixte sapjes (zoals dubbeldrank) omdat hij daar niet tegen kan. Sorry hoor maar hoe kan je het nu nog duidelijker krijgen?
Dit is dus waar ik vrijdag zo boos om ben geworden omdat dit met elke wissleing dus gebeurt. De oude leidster baalde ook als een stekker en had ook zoiets van, ze kunnen toch zeker wel lezen?
Ik heb morgen ook een afspraak met de directeur want ik zit me hier helemaal over op te vreten.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Tjonge jonge.... echt heel vervelend zeg! Gelukkig heb je morgen een gesprek. Als ik jou was zou ik alles even opschrijven, zodat al je klachten aan bod komen.
Echt heel rot dat het zo gaat terwijl je zo tevreden was.
Succes morgen en laat even weten hoe t ging.

X Maris

Terug
Bovenaan