Ik BAAL...

He, klote zeg! Dat is pas echt balen, meid!
Hopen dat je snel tegen een leuke job aanloopt!

Liefs Daisy

Thnx meiden...

had vandaag aan het werk gemoeten, maar ben ziek...denk toch dat ik te snel weer alles hebben willen doen na de operatie...
Kan ik nu in ieder geval beetje bijkomen vanalles...
en maar p zoek naar een nieuwe baan.

@lynn woon in appingedam boven in groningen...He niet speciaal een branche waarin ik werk, heb in diverse winkels gewerkt van discountdrogist tot speelgoedwinkel tot supermarkt, behalve kleding dat is niets voor mij...

Hoop echt dat ik snel wat heb...
gelukkig hoef ik niet alleen naar winkels te kijken heb namelijk ook certificaat voor visagie en binnenkort haarstylist...

liefs

Hai lieverd,

Werk zelf bij een luxe parfumerie speciaalzaak (geen Douglas en Ici) en doe ook visagie en workshops/trainingen maar ik denk wel dat in die branche werk te vinden is hoor! Bij Rituals vragen ze ook heel vaak mensen (weet alleen niet of hun ook in Groningen zitten) Of misschien bij een Chanel, Dior of Lancome ofzo in de vertegenwoordiging??? Lijkt dat je niet leuk??

Anyhoe....wordt eerst maar beter, rust goed uit en goed herstellen hoor, dat is ook heel belangrijk!!

Liefs Lynn

@lynn...

dank je voor de tip...
lijkt mij inderdaad leuk...
Zou ik de twee dingen die ik leuk vindt beide kunnen toepassen in het dagelijks werk (winkel & visagie)
Ga er eens even naar kijken...

liefs

Terug
Bovenaan