Ik begrijp er helemaal niks meer van!..........

Hoi,

Ja hoor, daar ben ik weer!!
Vandaag toch nog weer een test gedaan (had toch nog 1 patroon van de dig. CB), kon niet wachten tot zaterdag.

Weer: NIET ZWANGER! Ik begin nu echt te twijfelen of de test van de huisarts wel echt positief was.

Ik weet niet welke test ze daar gebruiken (er staat geen naam op), maar het was een wit rechthoekig plaatje, waar ze met een pipetje een druppel urine op liet vallen, daarna verscheen er binnen 3 minuten een rose +. Het was dus de assistente die de test heeft uitgevoerd.

Ik ga nu geen test meer kopen  (kan het geld net zo goed in de put gooien)  en wacht wel tot maandag. Ga dan de HA maar bellen.

De RD zijn nog steeds niet gekomen.

groetjes Jos78

Hoi Jos

Wat balen zeg, ik vind het echt een raadsel hoor!
Hoe voer jij je test uit? Plas je erover heen of dip jehem in een potje urine

Maakt waarschijnlijk geen ene moer uit, maar ik dip altijd....
Het kan zijn dat je te weinig dagen ertussen hebt zitten.
Een positieve test KAN NIET zomaar!!!!
Ik duim voor je en wacht mee tot maandag!

xx Puckylief

Hoi Puckylief,

Ja, ik heb de test ook met een potje urine gedaan. Het is inderdaad een raadsel.

En ik moet zeggen dat door deze onzekerheid ook het onrustige gevoel weer terugkomt van de miskraam in december.
Ik heb toen ruim 4 weken in onzekerheid gezeten omdat ik bloedverlies had, en iedere keer had ik toch een goede echo. Het kindje groeide goed en het hartje klopte mooi.  Uiteindelijk na 4 weken had ik alsnog een slechte echo (het hartje was gestopt met groeien). Toen nog een week zitten wachten op het vruchtje en alsnog een curettage.

Voel me dus niet echt lekker op het moment. Ik dacht echt dat ik het  een plekje had gegeven, maar nu komt het allemaal weer boven.

Gelukkig is het nu weekend, en we hebben dit weekend 2 verjaardagen, dus veel afleiding!

Liefs Jos78

Hoi,

Even een update! Vandaag geen test meer gedaan, maar nog steeds geen RD !!!
We hebben vanavond onze dochter naar opa en oma gebracht, en gaan dadelijk lekker op stap met vrienden. Even op andere gedachten komen. Heerlijk!!

groetjes Jos78

Hi Jos

Hoe gaat het nu met je??
Ik kan me je angsten erg goed voorstellen hoor! Zeker na de miskraam in dec.
Al klinken de verschijnselen (rood slijm op 22/23, borsten etc) positief!
MOrgen kan je gelukkig weer contact opnemen met de huisarts. Als ik jou was zou ik vragen of je nogmaals bij hem/haar mag testen en dan zou ik voorleggen dat je zelf negatif test. Vraag ook of zij een ander soort test gebruiken mss dat dat het verschik verklaart.
Wat je ook nog kan vragen is een bloedtest, weet je het nog zekerder

succes!!!
puckylief

Hoi Puckylief,

Ik voel me  nu wel weer wat beter.

Ik kan vandaag niet langs de HA, want mijn baas belde gisteravond op of ik vandaag kan komen werken. 3 collega's liggen met buikgriep in bed.

Vanmorgen heb ik dus toch maar weer zelf een test gedaan (een gewone van CB), en weer hartstikke negatief. Er moet dus een + komen maar er stond echt maar alleen
een -. Nog niet eens een vaag streepje te bekennen! Ik moet ook zeggen dat het gevoel van mijn borsten weg is sinds een dag of 2.

Ik geloof er dus echt niet meer in dat ik zwanger ben. Ik kijk wel of ik morgen naar de HA ga, misschien dat ik nog gewoon een week afwacht. (ik heb intussen al zo veel topics gelezen over mensen die ver overtijd zijn en ook negatieve testen hebben).
Als de RD volgende week nog niet gekomen zijn doe ik nog een test en als deze dan weer negatief is ga ik weer langs de HA.

Groetjes Jos78

Hee Jos,

De ervaring die ik heb is dat een thuistest bij mij niet werkt. Bij de zwangerschap van mijn zoontje (2,5 jaar) had ik alle zwangerschaps verschijnselen. Ik was ook al drie weken overtijd. Heb volgens mij 8 testen gedaan heel verspreid maar het was altijd negatief. Hoe nauwkeurig ik ook te werk ging. Heb toen mijn urine naar de HA gebracht voor een blaasontstekening (die ik ook had) en heb gevraagd of ze met die urine ook een test wilden doen. Diezelfde middag belde de assistente om te vertellen dat ik en een blaasontsteking had en dat ik hartstikke zwanger was. Ik was al 9 weken!
Dus...de test van de HA is naar mijn mening veel betrouwbaarder dan een thuistest.
Succes!
Liefs Lina

P.s ik zit ook in spanning. Ik moet vandaag ongi. worden en niets wijst erop dat het gaat gebeuren. Lig normaal in bed van de buikkrampen op deze dag. Maar helemaal niks. Wel heb ik vorige week twee dagen achter elkaar wat lichtrose afscheiding gehad! Dat kan nooit mijn ongi. zijn geweest....ik ben altijd 5 dagen hevig ongi. Maar aan de andere kant. Het is wel mijn eerste pilloze cyclus. Dus het kan ook goed in de war zijn allemaal! En ik ben zeer  ongeduldig want bij mijn zoontje was het in een keer raak! En dat maakt je toch verwend.....

Hoi Lina,

Hartelijk gefeliciteerd! Ik las net je topic dat je zwanger bent.
Nu werkte de thuistest dus wel meteen op je NOD, ha ha.
Het is echt een raadsel waarom het de ene keer wel te zien is en de andere keer weer niet.

Ik wacht nog maar gewoon even af. Zolang de RD wegblijven is er nog hoop, toch?

groetjes Jos78

Terug
Bovenaan