Ik begrijp er niets van....

@mammavanbijna3: Bedankt! Als je het zo stelt dan is het indd wel logisch! Zie je....toch een antwoord wat voor mij wat meer duidelijkheid schept...Thanks!!

@Neomi85: We blijven zeker duimen en goed ook :) Ik snap het echt helemaal!! Een aantal kennissen van mij zijn nu ook in verwachting en ik gun het ze ook maar het is best confronterend en moeilijk omdat onze kinderwens ook zo groot is!! Maar we geven niet op en blijven geloven op een volgend positief resultaat.

Liefs Lynn.

Als je cyclus regelmatig is betekent dit niet dat je altijd 28 dagen hebt, maar je mag altijd iets uitlopen. Dus als je de ene keer wat korter bent of juist langer, dan geeft dat niks. Je mag altijd een marge nemen, bijv tussen 24 en 32 dagen.... als je altijd daarbinnen valt is je cyclus regelmatig.
En ja... je lichaam is geen machine, soms loop je ineens toch 2 weken over terwijl je niet zwanger bent. Allerlei factoren kunnen daarop van invloed zijn: vakantie, stress... dus ja... er is niks mis met je als je toch ineens sneller of later ongie bent.

Het enige wat je kan doen om je ei niet te missen is na je ongie om de dag gaan klussen tot je je ei zeker gehad hebt. Dan maak je altijd meer kans dan pas gaan klussen wanneer je test positief kleurt. Er liggen dan nl al zaadcellen klaar. Zaad blijft nl wel tot 5 dagen levend... dus ook 5 dagen voor je ei kun je nog kans maken.

Terug
Bovenaan