ik beklaag...

ANONIEM,

Ik ben die reacties van jou kotsmoe en ik denk dat ik niet de enige ben. Sorry dames, maar ik kan het niet meer laten om te reageren. Hij/zij heeft mij eventjes rotslecht laten voelen, maar ik laat het niet meer aan mijn hart komen. Jullie mogen dat ook niet laten doen.
Weet je wat ik eigenlijk erg zou vinden? Als die anoniem zwanger zou zijn, ik beklaag die kinderen, want wat heb je nu aan een moeder of een vader die niks positief kan zeggen?????
Dus anoniem, hou je met je eigen leven bezig en sodemieter op.

Bea, laat je door anoniem toch niet zo opfokken!! Waarom ga je je slecht voelen door woorden van iemand die je niet eens kent??? Ben je zo onzeker? Lach erom(doe ik ook) en lees de dingen die je wel wilt lezen. Ga alsjeblieft niet meer reageren op Anoniem, die vindt dat alleen maar leuk!

Als je hier al niet tegen kunt dan zal je een zwaar leven hebben zeg.Denk je nu echt dat je met je verhaal dit probleem oplost.Nu wordt het alleen maar leuker voor de anoniem,snap je dat dan niet?.Sommige vragen er ook wel om hoor,om niet positief te reageren.Bijv, die vraag van ik heb steken in m'n schaamlippen,ben ik nu zwanger?.Dan vraag je toch om een maf antwoord.Sodemieter anders zelf op naar een ander forum als je hart hier zeer van gaat doen.Sommige reageren nu eenmaal anders dan een ander en dit maakt het juist leuk om te lezen.

Echt niet te geloven, wat een kinderachtig gedoe. Ik begrijp Marielle best, soms is het echt even slikken als je iets hebt geschreven en je krijgt een kat of rotantwoord retour. Ook al ken je diegene niet en ook al ben je zeker van jezelf. Maar het is nooit te voorkomen. Negeren is dus het beste. En vergeet niet, als je anoniem op een forum moet en niet eens een pseudo durft te bedenken, dan ben je pas onzeker!!

Ik kan me best voorstellen, dat je bij sommige vragen/verhalen op het Forum denkt van..wat een vraag, maar als je het nou niks vind, waarom dan meteen iemand de grond in proberen te boren. Reageer dan niet en verder klaar. Als ik al die reacties hier boven lees, ben je je er wel meteen van bewust dat het een site voor vrouwen is, al dat moeilijke gedoe!!!

Kelly,

Wie zegt dat ik er niet tegen kan? Goh, ik wordt daar zo boos van he. Je zegt wel tegen mij dat ik er niet op moet reageren, maar wat reageer jij dan op mijn berichtjes, jij vindt het dan precies ook plezant om te reageren zoals anoniem.
En trouwens, hier is geenenkele vraag stom of dom.
Ik maak hier verder geen woorden aan vuil, jullie bekijken het maar, ik blijf gewoon mijn zin doen.

Lieve Bea
Wat je nu als laatste zegt is het enige wat je kunt doen dit gebeurt sinds ik op het forum kom bijna elke twee weken en er is iedere keer wel eentje zoals jij die het zich aantrekt
anoniem is een beetje onze dorpsgek en hoort er dus een beetje bij,moet je maar gewoon denken.
± twee maanden geleden,was er een man die z ´n computerreparatie-diensten aanbood op het verlies en verdriet forum, kun je je voorstellen hoe de meiden zich als pirana ´s op de sukkel stortten??

Liefs Jeanette

Terug
Bovenaan