ik beklaag...

Tja, dit is het nadeel van open forums...
Bij de meeste forums moet je je aanmelden en houden de operators (zo noem je dat toch?) in de gaten of er geen kwetsende opmerkingen geplaatst worden en deze worden er dan afgehaald.
Ook kun je dan klachten indienen over forumbezoekers en worden deze zonodig de toegang ontzegd.
Maar het beste werkt echt niet reageren.

Hoi meiden,

Laat het allemaal nou gaan, reageer er toch niet op. Er zijn toch veel ergere dingen op de wereld dan de opmerkingen van 1 idioot. Gewoon negeren en vrolijk door blijven vragen. Daar is dit forum tenslotte voor!

Zoals je nu al weet vind ik het heerlijk om op die belachelijke vragen te reageren en vooral als mensen gaan happen nog heerlijker.Jij gaf toch aan dat je er niet tegen kan en hier reageer ik weer lekker op.Ik heb n.l niet aangegeven dat je niet op mij mag reageren.Je moet wel goed lezen met wat ik ingetikt heb.Maar hier ben jij natuurlijk oerdom voor.Eerst lezen als je hier hersens voor hebt en dan pas antwoord geven.Neem een voorbeeld aan mijn goede hersens,hihi.

Hoi kelly,
Je hebt mij en alle andere meiden niet overtuigd dat je een goed stel hersens hebt, want als je die wel hebt dan hou je op met antwoorden en rot je lekker in je eentje weg. Een man zal je vast niet hebben aangezien je echt een hersenloos mens bent.
Heb je er wel eens bij nagedacht dat je mensen tot aan het bot aan het kwetsen bent!! En daar hou ik niet van. Ik ken niemand persoonlijk, maar ik vind dit echt getuigen van pure domheid. Ik hoop dat ik je blij heb gemaakt door te reageren, maar ik ben slim genoeg om te weten dat jij nog niet de helft van je hoofd hebt gevuld met hersenen. Blijf van mijn "vriendinnen" af.

Groetjes Bianca
p.s laat iedereen gewoon in hun waarde

jammer hoor! dat we elkaar niet in de eigen waarde laten! valt me tegen...
meiden lees er gewoon overheen of helemaal niet en reageer ook niet dan is de lol er snel af.

Hahahahahah Bianca wat laat je me weer lachen.Mensen zonder hersens kan ik helaas ook niet overtuigen en hier ben jij er 1 van.Geen aardige reactie van je,maar mijn hersens kunnen gelukkig alles hebben.Ik had dikke tranen bij het lezen van wat jij aangeeft "vriendinnen",maar dit waren tranen van het lachen.En jij wil mij zeggen dat ik mensen in hun waarde moet laten en je geeft aan slim te zijn.Tot ziens,je bent de zwakste schakel.

Terug
Bovenaan