Ik ben 6,5 week zwanger maar heb geen kwaaltjes…

Dag lieve zwangere vrouwen,<br />Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben nu 6,5 week zwanger.We krijgen 8 januari onze eerste echo.<br />Zijn er meerdere die verder helemaal geen last hebben gehad van kwaaltjes?<br />Ik ben meer moe & opgeblazen borsten zeg maar, maar dat is het. <br />Niet misselijk of andere kwaaltjes. Ik voel mij nog steeds mezelf om het even zo te zeggen, ik heb altijd gedacht als ik zwanger ben voel ik mijzelf ook echt anders en zwanger.<br />Het gaat nu zo vaak door mij heen van straks leeft het niet meer..<br />Zijn er meerdere die dit ook hebben?<br />En ik voel trouwens wel heel af en toe menstruatie krampen , heel lichtjes, hadden jullie dat ook?

Ik ben 2x zwanger geweest, beide keren 0 kwaaltjes! In beide zwangerschap nooit gespuugd, amper misselijk geweest, nooit bandenpijn of harde buiken. Alleen vermoeidheid, dat was alles..

Het is dat ik niet ongesteld werd, anders had ik nooit geweten dat ik zwanger was. Met beide zwangerschappen gewoon een goede echo met 8 weken. Ik heb nu 2 gezonde dochters! Dus kwaaltjes zeggen niks!
En... het kan zomaar morgen anders zijn! Kwaaltjes kunnen ineens de kop opsteken en morgen hang je misschien wel boven de wc, dus geniet er ook maar van :)

Onze dochter is bijna 10 weken oud. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook amper kwaaltjes gehad alleen beetje zere borsten in het begin meer niet.
Dus daar niet over inzitten!

Ik heb ook nooit kwaaltjes gehad, alleen de eerste weken wat meer vermoeid. Maar dat besefte ik me pas in t tweede trimester omdst ik toen niet meer moe was. De eerste keer misselijk was tijdens mijn bevalling haha.
Inmiddels is zoonlief 15 maanden. 

Geniet er van zou ik zeggen ☺️
Bij de eerste zwangerschap geen kwaaltjes, nu 13 weken zwanger en heb van 7 - 12 weken me echt van de een op andere dag heel erg slecht gevoeld.
Het kan zomaar ineens omslaan, en het geeft onzekerheid, maar ik zou proberen om het zoveel mogelijk los te laten en er een positieve zwaai aan te geven ?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Terug
Bovenaan