Ik ben 6,5 week zwanger maar heb geen kwaaltjes…

Ik was ook voornamelijk moe en zere borsten. En idd die "menstruatie" krampjes voelde ik ook. Met daarnaast ook lage rugpijn (wat later dus een fijn voorteken was dat ik ging bevallen met rugweeen ?)
Dus probeer het los te laten dat je echt de hele dag misselijk boven de pot moet hangen ;). Geniet ervan!

Lekker genieten!! Ik ben van week 5 tot 20  24/7 kots misselijk geweest en alleen maar op de bank gelegen.. dus weinig genoten van de eerste echo's of shop uitjes voor de baby!! Kan van de een op de andere dag beginnen of over zijn en zegt niks over de gezondheid van je kindje! 
Menstruatie kramp had ik ook de eerste weken, zijn je banden die al aan het oprekken zijn en hoort erbij! ?

Ik ben nu 8+1 en heb eigenlijk ook alleen last van wat zere borsten. Soms misschien iets minder energiek, maar echt moe... Wel een opgeblazen buik en vaker plassen. Dat ongesteldheidsgevoel had ik op het begin ook. 
Maakte me ook wat zorgen over de weinige kwaaltjes, na een miskraam in september, maar vorige week een goede echo gehad! ? 14 januari de termijnecho. Kan niet wachten! 

Jeetje, dat zijn aardig wat weken dat je je niet lekker hebt gevoeld. Het is mijn eerste zwangerschap dus weet ook niet zo goed hoe ik mij moet voelen :)

Hoi hoi!
Ik had dezelfde 'kwaaltjes' die jij nu beschrijft, duurde bij mij lang voordat ik andere dingen kreeg (rond 11 weken). Maar ik heb ook vriendinnen die geen kwaaltjes hebben waarbij alles goed gaat. Lekker naar je afspraken gaan en dan hoor je of alles goed gaat :)

Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook, inclusief de menstruatiekrampjes. Alles was goed dus het hoeft niks te betekenen als je geen symptomen hebt op deze termijn hoor (kwamen bij mij pas wat weekjes later).
Nu zelf 5 weken zwanger van de tweede en nu ook geen last van iets behalve af en toe die menstruatiekrampjes licht. En toch maar ik mij wederom heel erg zorgen of het allemaal wel goed zit..... dus het is helemaal niet gek vind ik dat je onzeker etc voelt erover. Ik heb dat nu dus ook met de 2e, had gedacht daar nu relaxende mee om te gaan maar blijft zo spannend

Terug
Bovenaan