Ik ben 't zat... en voel me daar weer schuldig over.... herkenbaar?

Goeie morgen,

Ik heb gisteren mijn laatste afspraak gehad bij de verloskundige en ga vanaf vandaag naar de gyn. Uit de echo van vorige week is gebleken dat mijn placenta te klein is, voor alsnog loop de kleine qua groei gewoon bij of nog steeds boven gemiddeld. We zullen daardoor extra echo's krijgen.
Kortom weer iets extra spannends erbij maar eigenlijk heb ik  daar wel vertrouwen in dat dat goed komt! Die kleine meid is nog steeds lekker bewegelijk en slaat d'r lekker op los... vooral m'n ribben vind ze erg leuk! hihi.
Vanmorgen mogen we weer naar de kraamafdeling voor een CTG, mijn bloed en urine worden dan ook weer gecheckt, maar ik voel me nu best goed dus verwacht niet dat daar rare dingen uit zullen komen,

Groetjes,
Anne

Hey Anne,

Ik bedoelde juist dat ik het onzin vind als mensen zeggen het kan altijd erger, je mag niet klagen! Je mag toch wel balen van wat tegenzit? Sorry als dat verkeerd is overgekomen. Klagen is soms gewoon even prettig, en ik kan me zeker bij jou voorstellen dat je er genoeg van hebt, dat je wilt dat het achter de rug is  en  je een gezond babietje in je armen hebt! Ik hoop ontzettend voor je dat het allemaal goed komt en vind het heel vervelend om te lezen dat je placenta niet groot genoeg is, je maakt je al genoeg zorgen. Heel veel sterkte,

Liefs,

Zeeuws Meisje

Hoi Zeeuwsmeisje

Bedankt weer voor je reactie :) ik wist niet helemaal hoe ik 't op moest vatten maar dat is nu meer dan duidelijk :)

De CTG van dinsdag was ietsje slechter dan de vorige, maar opzich nog steeds wel goed genoeg om door te mogen zwangeren :)
Het is erg fijn om nu alleen nog maar onder behandeling te zijn bij de gyn omdat het een hoop tegenstrijdige info scheelt. De vk zei toch altijd wel weer wat anders dan dat ze bij de gyn zeiden, nu is het gewoon 1 kapitein... stukkie duidelijker!

Groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan