ik ben bang en voel me k*t

Hoi meiden,

Ik ga nu een persoonlijk stuk schrijven.. ik hoop dat ik geen discussie ga oproepen en dat iedereen mijn en elkaars mening zal respecteren!!
Ik wil dit gewoon ff kwijt.. ik voel me al rot genoeg....

Ik heb een nekplooimeting laten doen!
de uitslag.... 1 op 120 dat was dus SCHRIKKEN.. (dins)
gisteren dus met grote spoed een volkkentest kunnen laten uitvoeren.
Kan jullie vertellen DIT DOET ECHT ZEER
ik ben echt bang.. ik wil geen kindje met down.. als er nu meiden zijn die zich beledigd voelen sorry.. mijn nichtje die werkt met kindjes met down zegt zelfs dat ze achter mijn keuze staat.. maar goed..
ik moet tot ong. volgende week vrijdag wachten voordat ik de uitslag heb.. mijn god dit gaat lang duren..
ik ben zondag 14weken.. ik ben zo bang.. het heeft me zoveel moeite gekocht tot hier te komen.. met al het spugen.. ik ben 37jr en ik wil graag echt nog een gezond kindje..
willen jullie voor mij duimen, kaarsjes aansteken bidden?
heel erg bedankt.

liefs Annemieke

Dat is wel even schrikken zeg! Maar het blijft een kansberekening. Het wil dus niet zeggen dat er ook echt iets met jouw kindje zal zijn. Het is moeilijk, maar probeer (in ieder geval tot de uitslag) goede moed te houden!

Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel zal gaan en je snel (een goede) uitslag hebt.

Groetjes Paula

Jeetje meid ik begrijp dat je je rot bent geschrokken maar ik begrijp heel erg goed wat je bedoeld ik denk er precies zo over als jij.
Maar de test ik begrijp dat het moeilijk is maar ik heb echt al meerdere verhalen gehoord en gelezen dat het echt nog alle kanten op kan met de uitslag.
Ik kan nu wel zeggen maak je   niet druk maar dat lukt je waarschijnlijk toch niet wat natuurlijk heel normaal is.
IK denk ook dat het vooral door je leeftijd komt dat je in een hokje wordt geduwd omdat je toch meer risico zou hebben zelf ben ik ook bijna 37 en krijg ik de nekplooimeting a.s woensdag ik ben dus ook stront nerveus.
Maar wat is precies jou ervaring met de vlokkentest hoe werkt dat nou?
Nou heel veel sterkte en wij duimen hier voor jullie en voor het kindje natuurlijk.

Groetjes BO.

Hoi Annemieke,

Kan mij heel goed voorstellen dat je je zo voelt, je "weet" dat je zo'n uitslag kunt krijgen maar je verwacht het natuurlijk helemaal niet!
Het is inderdaad een kans berekening, dus hou de moed erin en wacht op de uitslag van de andere test!
Ik begrijp het echt heel goed, ik zou ook niet weten hoe ik zou reageren hoor....
Sterkte met wachten en duimen doe ik zeker voor je!

Groetjes Kirsten

Hoi Annemieke,

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je geschrokken bent. Op zich is 1 op 120 naar wat ik van de verloskundige heb gehoord helemaal niet zo'n uitzonderlijk hoog risico voor jouw leeftijd? Gemiddeld is toch 1 op 150 voor iemand van 37? Maar als je er zo bang voor bent geef ik je groot gelijk dat je een vlokkentest uit laat voeren. Ik hoop voor je dat de uitslag helemaal top is!!!

Hallo Annemieke,

Ik ga heel hard voor je duimen!
Verder kan ik me helemaal in jou keuze vinden maar inderdaad dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Ik zou dezelfde keuze maken.

Heel veel sterkte de komende week.

Elvira (ook 37 jaar)

Terug
Bovenaan