Hoi meiden,
Ik ga nu een persoonlijk stuk schrijven.. ik hoop dat ik geen discussie ga oproepen en dat iedereen mijn en elkaars mening zal respecteren!!
Ik wil dit gewoon ff kwijt.. ik voel me al rot genoeg....
Ik heb een nekplooimeting laten doen!
de uitslag.... 1 op 120 dat was dus SCHRIKKEN.. (dins)
gisteren dus met grote spoed een volkkentest kunnen laten uitvoeren.
Kan jullie vertellen DIT DOET ECHT ZEER
ik ben echt bang.. ik wil geen kindje met down.. als er nu meiden zijn die zich beledigd voelen sorry.. mijn nichtje die werkt met kindjes met down zegt zelfs dat ze achter mijn keuze staat.. maar goed..
ik moet tot ong. volgende week vrijdag wachten voordat ik de uitslag heb.. mijn god dit gaat lang duren..
ik ben zondag 14weken.. ik ben zo bang.. het heeft me zoveel moeite gekocht tot hier te komen.. met al het spugen.. ik ben 37jr en ik wil graag echt nog een gezond kindje..
willen jullie voor mij duimen, kaarsjes aansteken bidden?
heel erg bedankt.
liefs Annemieke
Ik ga nu een persoonlijk stuk schrijven.. ik hoop dat ik geen discussie ga oproepen en dat iedereen mijn en elkaars mening zal respecteren!!
Ik wil dit gewoon ff kwijt.. ik voel me al rot genoeg....
Ik heb een nekplooimeting laten doen!
de uitslag.... 1 op 120 dat was dus SCHRIKKEN.. (dins)
gisteren dus met grote spoed een volkkentest kunnen laten uitvoeren.
Kan jullie vertellen DIT DOET ECHT ZEER
ik ben echt bang.. ik wil geen kindje met down.. als er nu meiden zijn die zich beledigd voelen sorry.. mijn nichtje die werkt met kindjes met down zegt zelfs dat ze achter mijn keuze staat.. maar goed..
ik moet tot ong. volgende week vrijdag wachten voordat ik de uitslag heb.. mijn god dit gaat lang duren..
ik ben zondag 14weken.. ik ben zo bang.. het heeft me zoveel moeite gekocht tot hier te komen.. met al het spugen.. ik ben 37jr en ik wil graag echt nog een gezond kindje..
willen jullie voor mij duimen, kaarsjes aansteken bidden?
heel erg bedankt.
liefs Annemieke