Hoi Annemieke,
Ik hoor hier niet thuis, ben van het meiforum, maar ik las net je bericht en wil je toch even een hart onder de riem steken!
Ook ik had een verhoogde kans, 1:190! Was me ook kapot geschrokken. Heb met spoed een vruchtwaterpunctie laten doen ,moest 3 weken wachten op de uitslag. Uiteindelijk hoorde ik toen ik 18 weken was dat alles goed was! Echt, het waren de langste weken van mijn leven zo leek het wel.
Ook ik had net als jij het gevoel dat ik het weg zou laten halen als ik in verwachting was van een downkindje. (Sorry voor de dames die er anders over denken; er zullen altijd mede- en tegenstanders zijn in deze situatie). Ik ken je situatie dus!
Ik wil je als tip geven om toch te proberen rustig te blijven en het allemaal een beetje te relativeren. Klinkt stom, maar de kans dat er niks aan de hand is, is erg groot. En weet je, als dalijk blijkt dat er niks aan de hand is, weet je dat wel ZEKER tenminste, dan kun ook jij gaan genieten!
Je zit nu echt in een ROTTIJD, geloof me, ik weet het, maar ik ga voor je duimen meisje! Volgende week de uitslag toch? Ik lees tegen die tijd wel hoe het is afgelopen!
HEEEEEEEEL veel sterkte deze week, hoop dat ook jij goed bericht gaat krijgen!
Liefs, en ik leef met je mee,
Eline (30weken zwanger)