ik ben bang en voel me k*t

Hoi Annemieke.

Heel erg veel sterkte de komende week tot de uitslag. Ik zal voor je duimen. Het is maar een kansberekening, dus een iets verhoogde kans betekent niet direct een kindje met down syndroom.
Laat ons snel weten als je de uitslag hebt.
Liefs nienke

Hoi meiden,

SUPER bedankt voor jullie reacties.. ja ik weet het is een kans..
maar ik kan net die 120ste zijn :-((
zelf heb ik een raar gevoel.. de nekplooi was namelijk 1,7 bij down is dat vaak 3,0 of meer.. dus mijn bloed moet ZOOOO raar zijn..
nou das dus ook lekker want mijn zoontje is met een bloedprobleem geboren en IK OOK.. fijn vooruitzicht..
ik probeer er errug nuchter onder te blijven... wat niet altijd lukt.. maar dat weten alleen jullie.. raa idee! ik ken jullie niet maar schrijf hier wel mijn angsten neer en die laat ik bijna niet merken aan mijn vriend mijn mams of de rest van de fam..
DANK JULLIE HIER VOOR!

nogmaals ik snap best dat er meiden zijn die mijn beslissing niet begrijpen..
had ik toen ik jonger was ook! ik heb namelijk ooit gehoord dat kindjes met down een god geschenk zijn.. en dit geloof ik ook nog!
maar...niet voor mij.. hoeveel pijn me dit ook gaat doen! mocht het zo zijn..
maar voorals nog heb ik HOOP..
en jullie STEUN..

ik vind jullie SUPER..

heel veel liefs Annemieke
en ja als ik iets weet.. horen jullie het heel snel..

Hallo Annemieke.

Ik heb je verhaal net gelezen.
Ik zal voor je duimen. En volg je hart want is het belangrijkste.
Ik krijg volgende week vrijdag de uitslag van de nekplooimeting.
Heel veel sterkte en ik denk aan je.

Groetejs Linda

Hoi Annemieke,
Bij t zwangerschapsforum op de 2de blz. topic combinatietest staan twee verhalen van (as)mama's die zich voor nix zorgen hebben gemaakt en over niet zo lange tijd gaan bevallen! Ik hoop dat dit voor jou ook geldt!!!!!!!
groetjes,Priscilla

Hi Annemieke,

Wat een onzekere situatie!!
Probeer niet teveel te stressen tot vrijdag, want misschien valt het allemaal nog mee. Er is een veel grotere kans dat alles goed is, dan dat er een kans is dat het kindje down heeft.

Ik ga heel hard voor je duimen.

Heel veel sterkte deze week!!

Groetjes,
Laura

Hoi Annemieke,

Ik hoor hier niet thuis, ben van het meiforum, maar ik las net je bericht en wil je toch even een hart onder de riem steken!

Ook ik had een verhoogde kans, 1:190! Was me ook kapot geschrokken. Heb met spoed een vruchtwaterpunctie laten doen ,moest 3 weken wachten op de uitslag. Uiteindelijk hoorde ik toen ik 18 weken was dat alles goed was! Echt, het waren de langste weken van mijn leven zo leek het wel.
Ook ik had net als jij het gevoel dat ik het weg zou laten halen als ik in verwachting was van een downkindje. (Sorry voor de dames die er anders over denken; er zullen altijd mede- en tegenstanders zijn in deze situatie). Ik ken je situatie dus!
Ik wil je als tip geven om toch te proberen rustig te blijven en het allemaal een beetje te relativeren. Klinkt stom, maar de kans dat er niks aan de hand is, is erg groot. En weet je, als dalijk blijkt dat er niks aan de hand is, weet je dat wel ZEKER tenminste, dan kun ook jij gaan genieten!
Je zit nu echt in een ROTTIJD, geloof me, ik weet het, maar ik ga voor je duimen meisje! Volgende week de uitslag toch? Ik lees tegen die tijd wel hoe het is afgelopen!
HEEEEEEEEL veel sterkte deze week, hoop dat ook jij goed bericht gaat krijgen!

Liefs, en ik leef met je mee,
Eline (30weken zwanger)

Terug
Bovenaan