Ik ben bang.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Afgelopen donderdag heb ik een klein beetje bloed verloren. En heb al een paar dagen hele erge steken in mijn buik. Ook ben ik steeds misselijk.
Maar nu ben ik zo bang dat ik het me allemaal WEER in beeld en dat het helemaal niet zo is.
Mijn NOD is 2 maart en heb een cyclus van 30 dagen.
We zitten nu in ronde 11.

Liefs Inge

Hoi Inge,

spannend zeg, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Het menselijk lichaam is naast het iets heel moois is ook iets heel vervelends. Als je denkt iets te voelen, en je gaat er steeds meer op letten dan voel je het steeds meer. Is natuurlijk voor ons een ramp! Want wij voelen van alles.......

Ik hoop voor je dat het raak is!!!

Liefs Noelie

Hoi Inge,

Ik hoop het zo voor jullie...dan hoeven jullie toch niet het medische circuit in. Het vervelende is alleen dat we alleen maar kunnen afwachten...en na vele rondes heb je geen vertrouwen meer in kwaaltjes.

Ik wens je veel suc6! Ik duim voor je

Liefs Lientje

Bedankt voor jullie reactie!

Ik kan haast niet wachten tot 2 maart. Duurd nog zo lang.

Ik had net hele erge steken in mijn buik.
Dat deed echt heel erg pijn.

he meid hoop voor je datniet op komt dagen maar het kan ook een voor teken zijn   ,dat je ong wordt of je baarmoeder is aan het uit zetten .
hoop voor je dat het het laatste is ik zal voor je duimen.

groetjes iris 32j 10de 2de

Hai Bontrie,

Ik ben een herintreder op dit forum. We zijn bezig voor een tweede kindje en ik vind het leuk om de verhalen hier te volgen.

Kan dit niet je eisprong zijn die je gevoeld hebt? Ik heb nml veel meer last van mijn eisprong dan wanneer ik ongi wordt. Bij mij uit zich dat eerst in steken onder bij mijn lies. Eerst de ene kant en dan de andere. Daarna krijg ik een dag regelmatig pijn in mijn buik en gedurende die dagen (en de twee weken daarna) voel ik mij regelmatig licht misselijk. Ik hoop natuurlijk dat het voor jou een innesteling is.

Groetjes
Sandrina

Terug
Bovenaan