Ik ben bang.

Hoi Hoi,

Ik denk niet dat dit mijn eisprong was want dat heb ik in 11 maanden nooit gevoeld!
Van de pijn kon ik niet eens   meer recht op zitten. Heb ik nog nooit gehad!
Vriend schrok wel heel erg. Hij zei als het maar niet is wat ik denk dat het is.
Dat hoop ik idd ook niet. Maar heb nu ook nergens meer last van. Ja beetje buikpijn en vaak plassen maar verder niks.
Moet de laatste tijd 3 keer mijn bed uit omdat ik zo nodig moet plassen en dan ga ik en dan komen er maar een paar druppels terwijl het al een hele grote plas aanvoeld?????
Beetje vreemd maar herkend iemand dit?
Trouwens testen zal nu nog wel veel te vroeg zijn he? NOD 2 maart en altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen.

Liefs Inge

Hey Bontrie.

Kan je niet last hebben van een blaasontsteking?
Zoals jij het omschrijft lijkt het hier op.
Zou ander de dr. even bellen.
Succes.

Groeten van Miena.

Heb er alleen last van als ik in bed lig. Verder valt het overdag wel mee.
En het doet verder geen pijn ofzo met plassen

He Bontri!
Gaat het nog met je? Wat vervelend zeg die pijn!! Ik heb er geen last van en zou je niet kunnen zeggen wat het is...misschien heeft het er wel mee te maken dat je baarmoeder idd uitzet, of dat dit een van jou kwaaltjes is. Iedereen is weer anders.
Maar als het echt door blijft gaan zou ik toch even dok bellen hoor!
Nog even volhouden met wachten om te testen anders ben je weer zo teleurgesteld.....
Hou ons op de hoogte!!!
xie maantje

Na de pijn van gister vandaag eigenlijk nergens meer last van.
Geen buikpijn meer niet misselijk helemaal niks.
Wat is het toch een raar iets het vrouwelijk lichaam.
Ik snap er echt helemaal niks meer van, jullie?

Hee Bontrie,

Ik wou dat ik je kon vertellen wat erin je lichaam gaande is, maar  dat kan ik  je niet vertellen... Die buikklachten en dat vele plassen herken ik wel, dat had ik de vorige ronde ook, helaas werd ik wel ongi (10 dagen te laat). Maar ja, iedereen is weer verschillend, wie weet is het bij jou weer wat anders...

Ik duim voor je!!!

Liefs Lientje

Ik ben vandaag weer zo moe!
Ik snap er echt niks meer van.
Heb ook pijn in mijn lies?
Wat gebeurd er toch allemaal in mijn lichaam?

Terug
Bovenaan