Ik ben bang......

Hoi Lieve allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie geruststellende reacties,nee ik heb geen helder bloed maar net had ik echte klonten (donkerrood bruin, als bij een beginnende ongi) en het was wel erger als vanochtend, ik hoop inderdaad dat het niets is, niets verontrustend, en ik heb ook geen buikpijn, gelukkig, maar ik ben jullie zeer dankbaar voor jullie lieve woorden , en ik gaat proberen me niet al te veel zorgen te maken, bedankt allemaal!
liefs knuffelbeertje, ik houd jullie op de hoogte
 
Hai Knuffelbeertje,

Een paar weken terug heb ik het ook gehad, het begon op een middag en in de loop van de avond werd het minder. Het was ook niet helder rood en vooral bij het afvegen, de volgende dag ben ik bij de vk geweest en heb ik het hartje gehoord. Ik had toen ook geen buikpijn. Heel veel sterkte, het is heel moeilijk maar probeer te ontspannen ga een lekkere wandeling maken met een vriendin en lekker kopje thee drinken. Dan voel je je vast wat beter.

Liefs
Lot
 
Hoi knuffelbeertje,

Ik ben blij dat je dit berichtje geplaatst hebt. Ik heb ook alleen bruin uit mijn vagina. Echt heel licht bruin. Er komt niet veel uit, daarom doe ik er maar een inlegkruisje tussen, dan kan ik het goed in de gaten houden. Ik heb het nu een dag of 4. Maar nu dat ik dit gelezen heb, voel ik me weer wat beter!

Groetjes Sandra B (5wkn 4 dgn)
 
Terug
Bovenaan