Ik ben begin oktober gestopt met de pil, wie nog meer?

Hoi meiden,

als jullie willen weten wat je te wachten staat, lees dan maar even wat ons groepje meegemaakt heeft! (gestopt begin september).
we hebben allemaal al meer dan eens gedacht zwanger te zijn ondanks dat het niet zo was.

Bij mij heeft het 34 dagen geduurd tot de eerste ongesteldheid. Nu nog afwachten wat moeder natuur brengt en waneer,,,

Succes voor allemaal!
Lucia

Hallo dames,
Daar ben ik ook weer. Ben sinds afgelopen dinsdag ongesteld. Het voelt nog erg vreemd om vanavond niet weer met mijn strip te beginnen, ik heb nog iedere avond het gevoel dat ik iets vergeet. Ik ga ook niet eerst 'ontpillen', we gaan er gewoon gelijk voor. Ben wel gelijk aan het foliumzuur gegaan. Hebben jullie zo'n uitgebreid  vitaminepreparaat genomen of gewoon alleen foliumzuur? Ik stond daar voor het rek en zag al die dure vitaminepreparaten, wist niet meer wat ik moest nemen... Heb uiteindelijk maar gewoon de simpelste pilletjes genomen, alleen foliumzuur.
Hebben jullie het in jullie omgeving aan mensen verteld dat jullie 'bezig zijn'? Wij hebben besloten het niet te doen. Mijn vriend kan er perfect zijn mond over houden, maar ik vind het toch wel erg lastig om het aan niemand te vertellen. Maar gelukkig kan ik het bij jullie kwijt!
Groetjes, Irene

hoi allemaal ik heb 5 oktober de laatste pil genomen wij gaan nu voor een tweede wonder onze zoon is nu bijna 11 maanden van hem was ik meteen na het stoppen met de pil in verwachting maar heb het gevoel dat het nu niet zo snel zal gaan waarom weet ik niet ik ben er nu veel meer mee bezig maar ik hoop natuurlijk dat we niet lang op ons tweede wonder hopen te wachten.

groetjes dominique

Hallo Irene,

Ik slik alleen foliumzuur en zorg er gewoon voor dat ik voldoende vitamines binnen krijg door elke dag fruit te eten.
Ik heb aan een paar mensen verteld dat we bezig zijn om zwanger te worden. Zodat je er af en toe over kunt praten. 1 goede vriendin van mij, is nu 16 weken zwanger, dus dat is wel leuk om over baby' s te praten en hoe alles gaat etc.
Ik vind het namelijk ook prettig dat ik op deze site kan praten.

groetjes Patricia.

Hallo Dominique,

Van je eerste kindje was je wel super snel zwanger zeg! Ja, en als je dan voor een tweede gaat, dan kan het wachten soms lang duren als je dan weet dat het bij de eerste zo snel was.
In ieder veel succes!

hoi patje ja het was echt een wonder ik zei voor de grap 14 dagen   na de eerste dag van mijn ongesteldheid vandaag is mijn ovulatie en schijnbaar was die er ook want we hadden die maand maar   1 keer geknuffelt zeg maar en het was meteen raak ik wilde in eerste instantie de pil uit laten werken maar dat was dus schijnbaar niet nodig.

veel succes allemaal want als de rest ook begin oktober is gestopt dan zullen de knuffeldagen er wel aan komen hahaha.

groetjes dominique

Terug
Bovenaan