Ik ben begonnen met provera maar heb nog steeds geen resultaat!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben voor het eerst hier op de site. Ik ben sinds februarie gestopt met de prikpil maar ben dus nog steeds niet ongesteld. Ik ben hiermee nar de ha geweest en deze heeft mij provera voor tien dagn voorgeschreven. Nu ben ik sinds donderdag gestopt. Ik zit nu in mijn vijfde stopdag en heb nog steeds geen resultaat. Zijn er meiden die hier meer ervaring mee hebben want ik wordt hier best wel onzeker van. Wij willen heel graag een kindje maar als mijn menstruatie steeds weg blijft lukt dat natuurlijk niet.
Graag zou ik reacties willen van andere meiden die hier ervaring mee hebben. Ik gebruik geen clomid.

Groetjes Russell

Hoi Russell,

Wat vervelend dat je nog steeds niet ongi bent. Je wacht al zo lang, dan mag je eindelijk aan de provera en dan gebeurd er nog niks.
Zelf heb ik vorige maand voor het eerst provera gebruikt en werd netjes na de 3e stopdag ongesteld. Dus helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag.
Ik hoop voor je dat de rode duivels niet lang meer op zich laten wachten, zodat je ook kunt gaan klussen voor een babytje.

Liefs Jane

Hoi,
Ik heb ook een kuur provera geslikt en ben daar tot op heden ook niet ongesteld van geworden, de laatste is nu 2 weken geleden ingenomen..........
Wat bij mij het geval is, is dat ik geen cyclus heb en dus ook geen baarmoederslijmvlies opbouw, en dus ook geen bloeding krijg, want er valt niets te bloeden. Snapje het nog?
Dus de provera deed niets, want er viel niets te doen.
Vandaag ben ik weer naar de gyn. geweest en blijk dus helemaal geen eisprong of wat te hebben. Vandaag bloed geprikt, hormoonspiegels en zo, en dan ws met clomid beginnen om eisprong op te wekken.
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met je huisarts.
Succes.
Liefs Rimke

Hallo

Ik denk idd dat ik maar contact opneem met de ha maar dan moet iik nog ff een weekje wachten want deze is met vakantie. Hij had ook wel gezegd dat ik bij geen resultaat terug moest komen. Ik ben maar een beetje gaan zoeken op internet want je wilt toch een beetje meer weten hierover en er met mensen over praten. Ik ben benieuwd wat de ha gaat zeggen ik ben altijd wel goed ongesteld geweest alleen op het moment dat ik met de prikpil ben begonnen niet meer. Mijn ha heeft mij ook nooit gewaarschuwd dat als je een kinderwens had de prikpil niet echt geschikt is. we zullen nog ff afwachten.

Bedankt in ieder geval voor de reactie

Groetjes Russell

Hoi Meiden

Ik ben eind maart gestopt met de pil maar na de laaste pilronde ongesteldheid niet meer ongesteld geweest komende dinsdag wordt dat 20 weken ben ook al bij ed HA geweest en die zegt dat dat kan na het stoppen van de pil en zelfs dat er mensen zijn die nooit meer ongesteld worden zijn. En dat het niet hoefde te betekenen dat ik geen eisprong heb en dus wle zwanger kon raken. Al geloof ik dat niet zo ben aan het temperaturen maar kan er geen ei sprong uit ahlen dus ben bang dat ik ook geen cyclus heb

en nu hoor je hier ook vaker dat je als je niet ongesteld wordt ook het PCO syndroom kunt hebben en dara ben ik nu bang voor volgende week komt mijn HA terug van vakantie en wil ik weer langsgaan wil of ook kijken ongesteldheid kunenn opwekken en anders ook naar de gybeacoloog me laten ondrezoeken

Rimke hoe zijn ze er bij jou achter egkomen dat je geen cyclus hebt??

nadia

Hallo meiden,

Zit in het zelfde schuitje als jullie..
Ben in eind februarie gestopt met de pil ook 1x ongesteld geweest en daarna 1x donkere afscheiding gehad en tot op heden ook niks.
Mijn hs is nogal laks en maakt zich er niet zo druk over.
Volgens hem kan het wel een jaar wegblijven of helemaal niet terug komen.
Na een jaar mag hij je officieel pas doorsturen naar een gyn.
Wel al wat bloed testen gehad en iw onderzoek... maar alles tot nu toe goed.
Mijn hs is nu ook op vakantie en als hij terug is gewoon weer door zeuren.
Wel heb ik last van af en toe vervelende steken in mijn linker zij en ben erg moe. ( herkenbaar??)
Het is prettig om te lezen dat meer meiden hier mee zitten.
Maar wel vervelend dat het probleem vaker voor komt dan men denkt.....
Veel suc6 allemaal en laat die Rode Duivels maar snel komen.....
En ondertussen gewoon klussen je weet maar nooit!!!!!

Liefs Suzanne

Hallo meiden

Ik heb gelukkig niet dat mijn ha zegt dat ik maar moet wachten hij stuurt me straks wel direkt door naar de gynacoloog. Ik heb helemaal nog geen bloedingen gehad wou dat ik ze had dan weet ik in ieder geval dat het nog wel kan. Ik heb wel de hele tijd steken in de buik en ben idd ook vaak erg moe. Heb ook al weer een test gedaan maar deze was weer negetief  Maar we blijven proberen en hopen. Jullie ook veel succes en we hoeren het wel weer

Groetjes Russell

Hallo allemaal

Nou ik ben inmiddels twee weken verder en heb geen enkel resultaat gehad op de provera. Mijn huisarts is er maandag weer en ga dan dierect een afspraak maken. Ik heb ook al een test gedaan zoals jullie hebben kunnen lezen maar deze was negatief. Ik heb zelf soms het idee dat ik wel zwanger ben maar dat zal wel tussen de oren zitten omdat ik het zo graag wil. We zullen afwachten wat de huisarts zegt ik wil graag doorgestuurd worden naar de gynacoloog die kan net even iets meer dan de huisarts en misschien dat ik dan wel gerustgesteld kan worden. Het is een hele onzekere periode zo als je niet weet waarom je cyclus niet terug komt terwijl je het wel altijd goed hebt gehad. Ik heb vorige week een heel gesprek gehad met mijn vriend en die staat gelukkig 100% achter mij om ook naar de gyn te gaan. Zo weer een heel verhaal maar ben het even weer kwijt.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan