Ik ben begonnen met provera maar heb nog steeds geen resultaat!!!!!!!!!

Hoi Russell,

Wat vervelend zeg dat de rode duivels maar niet willen komen. Ik heb geen prikpil gehad,
maar wel heb ik een onregelmatigecyclus. Ik zit nu in ongeveer ronde 10 voor een 2de kindje. Ben mijn 1ste heb ik er anderhalf jaar over gedaan, en toen was ik ook steeds overtijd,
maar heb toen niet aan het ziekenhuis gelopen. Met provera heb ik geen ervaring. De laatste
heb ik voor 10 dagen DUPHASTON moeten slikken en net als met de pil werd ik toen na een paar dagen ongi. De afgelopen maand werd ik het voor het eerst in al die maanden gewoon uit me eigen en was ik dus voor het eerst niet overtijd zoals al die andere maanden. Nou Meid ik hoop dat je rode duivels snel komen zodat je lekker aan de klus kan

Liefs Patricia

Hoi Russell,

Wat bedoel je met "geen resultaat", bedoel je nog geen menstruatie???
Ik heb in januari het zelfde gehad. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik was zwanger (helaas niet meer en dat lag niet aan Provera).

Shanaz

Hoi Shanaz

Nee ik heb geen menstruatie gehad door het gebruik van Provera. Ik heb wel al een test gedaan maar die was negatief. Ik heb drie jaar de prikpil gebruikt en ben sindsdien niet meer ongesteld geweest. Ik ga nu maandag naar mijn huisarts en die wou me dan waarschijnlijk doorsturen naar de gyn. Ben erg benieuwd wat daar uit komt. Wat erg voor je dat je niet meer zwanger bent lijkt me het ergste wat je kan gebeuren. Ik weet niet of het lang heeft geduurt voor je zwanger was maar ondanks dat is dit niet waar je om gevraagd hebt natuurlijk. Sterkte hiermee..

Groetjes Russell

Hoi patricia

Ja ik ga maandag naar de huisarts en dan door naar de gyn. Ben benieuwd wat daar uit komt al mijn vriendinnen zijn op dit moment zwanger en dan is dat best wel frustrerend. Maar goed kan ik eerst de kunst bij hun afkijken . Ik hou jullie op de hoogte van mijn afspraak.

groetjes Russell

Hallo ik ben astrid. Ik ben nu bijna 2 maand aan de provera om mijn ongesteldheid te stoppen. Maar ik blijf maar bloeden. Het stopt niet. Wat kan ik doen? Moet ik maar stoppen met de provera. 
Gr astrid.

Hallo ik ben astrid. Ik ben nu bijna 2 maand aan de provera om mijn ongesteldheid te stoppen. Maar ik blijf maar bloeden. Het stopt niet. Wat kan ik doen? Moet ik maar stoppen met de provera.  Gr astrid.

Terug
Bovenaan