Ik ben bevallen van een prachtige gezonde jongen, Levi.

Van harte gefeliciteerd!
Geniet lekker van je twee mannekes.
groetjes RB

GEFELICITEERD met de geboorte van Levi!!
Spannend om zo jou verhaal te lezen........ik zat er meteen helemaal in haha.
Heel veel succes met je 2 jongens en geniet van je kraamtijd!

Groetjes Lillian

hoi nephele,
ik was je al aan hetr zoeken!je liep al weken met rommelende buiken..fijn,daar is hij dan.
GEFELICITEERD!!!geniet van je 2 jongens.
groetjes kari

Hoi Nephele,

Ook van mij hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe wereldburger! Na je zorgen ivm je vruchtwaterpunctie ben ik je stiekem altijd een beetje blijven volgen, en ik las altijd veel dat voor mij erg herkenbaar was. Zo ook je bevallingsverhaal! Ook onze jongste was er binnen 2,5 uur, en ik moet zeggen dat ik dat best vond tegenvallen. Zo zonder tijd tussen de weeën was het toch wel zwaar! Ik hoop dat je intussen voldoende uitgerust bent om helemaal van je ventje te gaan genieten. Veel plezier met je 2 mannen!

Groetjes,
Marian

van harte gefeliciteerd
knap van je dat je het helemaal alleen hebt gedaan.
geniet lekker van je twee knullen en wat een geweldige naam
gr quinny

Dank jullie wel voor de lieve reacties
Het gaat helemaal goed hier, we genieten zo ontzettend van elkaar, en inderdaad, dan heb je echt geen partner nodig. Wat ik nu wel heb sinds een dag of 2 zijn huilbuien...Klinkt misschien stom maar ik mis mijn buik, het getrappel erin.....kan niet uitleggen, misschien dat iemand snapt wat ik bedoel. Ook dacht ik er gisteren aan dat het een week geleden was dat Levi geboren werd. De bevalling was echt heel zwaar en gisteren miste ik dat, ik wilde terug naar dat moment dat hij werd geboren, een moment wat je maar 1x nog meemaakt. Ja......kraam tranen, ik heb ze.......ik laat ze dan ook gewoon rollen.

Liefs,
Nephele

Terug
Bovenaan