Ik ben bevallen!

Hiep Hoi,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!

Een heerlijke tijd gewenst en geniet van je pasgeboren ukkepuk.

Liefs mamabinck.

Gefeliciteerd, fijn dat het ondanks de stuitligging zo snel gegaan is. Geniet er lekker van.

Gr Christa

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jochem!!!

Liefs, Marielle

Hallo

Van harte met de geboorte van je zoon Jochem. Geniet ervan...

gr angelique

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties.

Woensdag morgen vroeg dacht ik "ik "plas in mijn bed" Dat bleek vruchtwater te zijn. Meteen naar het ziekenhuis gebeld. Daar zeiden ze kom maar. Om kwart voor 6 in het ziekenhuis. Eerst een echo om te kijken hoe hij lag. Toen een half uur lang een ctg. Om half 7 mochten we naar een kamer. Daar begonnen om 7 uur de weeen. Toen de gyn om kwart voor 9 kwam kijken had ik 6 cm ontsluiting en mocht ik naar de verloskamer.
Daar aangekomen ging het helemaal snel, de ene wee na de andere, de mensen rondom ons hadden amper tijd om alles klaar te zetten. Een paar stevige persweeen tegen moeten houden en toen was gelukkig de gyn er weer. Ik mocht mee gaan persen. Dat vond ik eerst heel moeilijk. Ik moest aan zo veel dingen denken. Handen zus schouders zo knieen hier blablabla.. Toen ik het eenmaal doorhad ging het goed. Tijdens 1 wee is een vedoving gezet, bij de wee daarop een knip en diezelfde wee was hij er al.
Al met al een superbevalling.
Ik ben blij dat de natuur voor mij gekozen heeft. Ik was echt bang de verkeerde keuze te maken over een bevalling keizersnee.
Ben heel blij met mijn bevalling en ben goed fit. De borstvoeding is goed op gang en jochem doet het als een voldragen kindje zegt de kraamhulp( super mens trouwens).

Groetjes Angela     Oh ja bevallen met 37+2 (uitgerekend op 1 okt)

Jullie allemaal heel veel succes, ......

Hoi Angela,

HOERA it's a .

GEFELICITEERD met de kleine Jochem.

Fijn dat alles zo goed verlopen is en dat  de (stuit)bevalling  mee is gevallen.

Geniet maar lekker van jullie mannetje.

Kruimel

Hoi Angela,

Van harte gefeliciteerd met Jochem!!! En wat heerlijk dat de natuur z'n werk goed gedaan heeft. Geniet lekker van de komende tijd.

Jettepetje

Terug
Bovenaan