ik ben (bijna) 2 en schreeuw nee!

Hoi,

hier op het moment af en toe een heel vinnig meisje. Als iets haar niet zint, meent ze dat ze moet gaan gillen en schreeuwen en dan het liefste neeeeeeeeeeeeee. Het lijkt af en toe wel alsof wel haar vermoorden...... Tijn zei ook wel nee, maar zij laat het veel duidelijker én sneller merken, het zal wel te maken hebben dat het een meisje is. Bij jullie net zo herkenbaar??

Liefs Danielle

Haha, leuke periode he :S
Heb ik wel vaker gehoord dat meisjes veel meer gillen. Jesse zegt ook wel nee, maar dan meer op een wat harde toon dan normaal, maar schreeuwen niet.
Succes met je bengeltje!

Hier een Jongen die zeker net zo hard gilt dan zijn zus , volgens mij ligt het aan het temperament van het kind.
Waarvan onze Nick meer dan genoeg heeft Nee en hoeftie niet zijn op dit moment favoriet

Daniel gilt of schreeuwt nog niet echt het woordje nee, maar gaat wel supermopperen en laat zich dan ook pontificaal (wat een woord eigenlijk, klopt dit wel?) op de grond vallen en gaat dan net als de beruchte supermarktreclame, languit liggen en met zn benen en handen op de vloer slaan.
zucht... af en toe best irritant... maar jah nog een poosje verder en het is weer voorbij

Liefs Marina

ook hier een gillende keukenmeid hahaha
als iets niet bevalt of als ze een standje krijgt gaat ze ook heel hard gillen
hoop dat t snel overgaat want af en toe denk ik dat mijn oren eraan gaan hahahaha
en nee zeggen kan madammeke ook héééél erg goed
liefs maurilla

Ik herken het Milton had dat niet zo maar Shanice ik word er soms helemaal moe van en tekeer gaan nou inderdaad net alsof ze vermoord word hihihih.
Dan denk ik ook ooh de buren gaan weer denken hebben we weer zo een kindermishandelaar hihihih.
Heeft niet zoveel met temperament te maken want Milton heeft heel veel temperament en Shanice nog meer is echt een meid. Milton kan gaan grommen als hij heel boos is vandaag kreeg hij straf van mij hij moest naar de gang bij oma omdat hij ontiegelijk brutaal tegen mij was echt grommen .

Terug
Bovenaan